امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11287 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه یک خبرداد؛

چهارمین جشنواره تسنیم آغاز به کار کرد

خبرایران : به منظور ارتقاء توانمندی و افزایش مشارکت های اجتماعی بانوان، چهارمین جشنواره تسنیم در دو بخش ابتکارات جامعه محور و خلاقیت فرهنگی و هنری در شمال تهران آغاز شد.
چهارمین جشنواره تسنیم آغاز به کار کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سودابه هاشمی نژاد مدیر اداره بانوان شهرداری این منطقه با حضور در مراسم چهارمین جشنواره تسنیم که با حضور مدیران و کارشناسان فرهنگی ، اجتماعی نواحی ، مدیران محلات، مسئولان خانه ی خانواده و سبک زندگی محلات (تسنیم)،دبیران کانون های سه گانه بانوان و... برگزار شد با بیان خبر فوق اظهار داشت: در سال گذشته سومین جشنواره تسنیم با هدف  تحقق شعار" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " با محوریت پروژه های کوچک محلی در محلات شمال تهران اجرا شد و طی آن 7 پروژه از جمله پروژه های نقاش باشی( توانمند سازی بچه های معلول)، قهقهانه( ترویج فرهنگ خنده رویی و خوش خلقی در محلات)، قابلمه جادویی ( حمایت از کودکان کار) ، هر نوزاد یک درخت، مادران راوی و... در بخش جامعه محور توانست رتبه برتر را در شهر تهران بدست آورد.

وی افزود: امسال نیز این پروژه ها به صورت پایدارتر ادامه خواهد یافت و علاوه بر آن  4 پروژه نیز انتخاب و برای اجرای پایدار مورد سرمایه گذاری قرار می گیرد.

این مقام مسئول گفت: بخش خلاقیت فرهنگی و هنری نیز دارای دو بخش است که شامل مد و پوشش ایرانی، اسلامی است که اقدام به شناسایی همه ظرفیت های منطقه از جمله تولیدی ها، دانشگاه ها و... در این حوزه می نماییم و در بخش بهترین ها از دور ریختنی ها با محوریت آسمان آبی، زمین پاک نیز کارگاه های آموزشی با پایلوت " اطاق نشیمن" و آموزش ساخت پرده، مبل، میز و... با حضور اساتید مجرب برای بانوان برگزار می شود.

هاشمی نژاد تصریح کرد: 15 ساعت آموزش تسهیل گری برای بانوان برای شناسایی مشکلات محلی و رفع آنها از طریق پروژه های خرد محلی اجرا می شود و پس از آن جلسات توجیهی و اجرایی در محلات و نواحی برگزار و  آثار جمع آوری شده به مدت 3 روز در نمایشگاه اختتامیه و یک هفته در بوستان گفتگو  به نمایش گذاشته می شود و در دی ماه اختتامیه شهر تهران برگزار می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب