امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11281 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با روز خبرنگار؛

فراخوان بخش تولیدات رسانه‌ای نهمین دوره جشنواره ملی بهار اعلام شد

خبرایران: همزمان با روز خبرنگار فراخوان بخش تولیدات رسانه‌ای نهمین دوره جشنواره ملی بهار اعلام شد.
 فراخوان بخش تولیدات رسانه‌ای نهمین دوره جشنواره ملی بهار اعلام شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مرکز فرهنگی و دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار، فراخوان بخش تولیدات رسانه‌ای نهمین دوره جشنواره ملی بهار، ویژه تبیین نظری و کارکردی شعار سال، اعلام شد.

بنابر این گزارش، کلیه تولیدات رسانه‌ای در سه بخش "یادداشت و گزارش تحلیلی"، "گفتگو" و "گزارش تصویری" که به تبیین وجوه نظری و نیز ارائه راه‌کارهای تحقق شعار سال پرداخته و در یکی از رسانه‌های رسمی نیز انتشار داده شده باشد، می‌تواند در این بخش شرکت داده شود.

آخرین مهلت ارسال آثار، پایان بهمن ماه سال جاری بود و ارسال اصل یا کپی آثار به دبیرخانه این جشنواره به آدرس: تهران، میدان انقلاب، خیابان انقلاب، خیابان فخررازی، خیابان شهدای ژاندارمری شرقی، پلاک 72 ساختمان شماره 2 جهاددانشگاهی، طبقه اول، مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، برای شرکت در این بخش الزامی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای baharfestival.ir مراجعه و یا با شماره 6-66970614-021 تماس حاصل فرمایند.  

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب