امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11280 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فرهنگسرای بهمن با هدف ترویج موسیقی اصیل ایرانی برگزار می کند؛

چهارمین جشنواره تكنوازان شهر تهران

خبرایران: معاونت آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن چهارمین جشنواره تكنوازان شهر تهران را باهدف معرفی و ترویج موسیقی اصیل و غنی ایرانی برگزار می کند.
چهارمین جشنواره تكنوازان شهر تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ چهارمین جشنواره تكنوازان شهر تهران با مشارکت آموزشگاه وزیری و با تمرکز بر دو بخش تار و سه تار برگزار خواهد شد.

هیأت انتخاب متشکل از؛ حشمت عطایی، وحید رستگاری، و حمید حسن پور آثار جمع آموری شده توسط دبیرخانه جشنواره را مورد نقد و بررسی قرارداده و نفرات برگزیده را جهت حضور در مرحله نهایی به هیأت داوران که متشکل از کیوان ساکت، کیخسرو پورناظری و بابک ربوخه می باشد معرفی خواهند کرد.

 در مراسم اختتامیه که با حضور اهالی و دوستداران موسیقی اصیل ایرانی برگزار می شود؛ نفرات برگزیده درحضور هیأت داورن و بصورت زنده با هم به رقابت پرداخته و نفرات برتر انتخاب و جوایزی به رسم یادبود از سوی دبیرخانه جشنواره به هنرمندان موسیقی اصیل و سنتی ایران زمین اهدا خواهد شد.

هنرمندان نوجوان و جوان سراسر کشور تا پانزدهم شهریورماه سال جاری مهلت دارند آثار خود را که شامل فیلمی از تک نوازی تار و سه تار می باشد به دبیر خانه این جشنواره به نشانی؛ انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن،  واحد موسیقی، سالن سنجری،  صندوق پستی 1811843643 ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55058894 تماس حاصل فرمایند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب