امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11253 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 اعلام کرد؛

افتتاح طرح اوقات فراغت در مدارس جنوب شرق تهران

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از افتتاح پايگاه هاي تابستاني اوقات فراغت مدارس منطقه 15 در 6 مدرسه با حضور جمعي از دانش آموزان و اوليا خبر داد.
افتتاح طرح اوقات فراغت در مدارس جنوب شرق تهران

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: اين طرح براي دومين سال متوالي و با مشارکت و همکاري آموزش و پرورش در طول فصل تابستان اجرا مي شود.

به گفته وی فعالیت پایگاهها در سالجاری با محوريت شعار کمپين آسمان آبي زمين پاک برگزار و آموزشهای لازم با موضوعات مديريت پسماند و خط سفيد به دانش آموزان ارائه می شود.

معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه افزود: مدارس قاضی طباطبایی، شاهد کوثر، بنی هاشم، میلاد(1)، آزادگان و بقیه ا... اعظم به ترتیب در نواحی یک تا شش منطقه براي اجراي طرح تابستانه دانش آموزان در تابستان سال جاري پيش بيني شده است.

وي خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه ها با سرفصل رویکرد آموزشی، فرهنگی و تبلیغی تحت عناوین طرح تبلیغی نسیم بهشت، آسمان آبی زمین پاک، آشنایی با شبه عرفان، کمکهای اولیه، مهارت های زندگی، طرح گوهر رحمت و .... اجرا می شود.

به گفته وی بازدید دانش آموزان  از مراکز فرآموز، تورهای تهرانگردی، اردوهای گلگشت، مسابقات فرهنگی، جشنواره غذا، فعالیت های رقابتی انفرادی و تیمی، بهره مندی از اماکن ورزشی با تسهیلات ویژه  نیز از جمله برنامه های اجرایی پایگاه تابستانه دانش آموزی با رویکرد سلامت، ورزش و تفریح خواهد بود.

حیدری در پایان یادآور شد: دوره های آموزشی پیشگیری از رفتارهای پرخطر، ارائه خدمات مشاوره روانشناسی و تحصیلی ویژه دانش آموزان و والدین، گذر مهارت و آموزش مهارت های نرم افزاری و کارگاههای آموزشی مواجهه با اعتیاد در قالب کارگاه "نه محترمانه" و ... با رویکرد کارآفرینی و آسیبهای اجتماعی در این پایگاهها برگزار می شود

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب