امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11215 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور دکتر شمس عالم؛

بابک دربیکی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان شد

خبرایران: مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید روابط‌عمومی بانک پارسیان با حضور دکتر شمس عالم، عضو هیات مدیره و جمع دیگری از مدیران ارشد بانک برگزار شد.
بابک دربیکی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در این مراسم از خدمات دکتر مجتبی مالکی، رییس پیشین روابط عمومی بانک پارسیان قدردانی و دکتر بابک دربیکی به عنوان رییس جدید این مدیریت معرفی شد.

دکتر شمس عالم، عضو هیات مدیره در این مراسم، ضمن معرفی دکتر دربیکی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و برشمردن ویژگی‌های مثبت وی، ابراز امیدواری کرد با حضور وی درجمع روابط عمومی، شرایط و فضای جدید و ایده‌های نو در روابط‌عمومی ایجاد شود و حضور ایشان منشا آثار مفیدی در روابط عمومی باشد.

آقای دربیکی نیز با اظهار خرسندی از حضورش در بانک پارسیان گفت: امید است بتوانیم با راهنمایی‌های مدیران ارشد، فضا را برای حضور پرقدرت بانک و تعامل هر چه بیشتر و پاسخگویی موثرتر به ذی نفعان فراهم کنیم.

  آخرین مسئولیت دکتر بابک دربیکی در سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است. وی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی، عضو هیات علمی دانشگاه و صاحب تالیفات و مقالات متعددی در حوزه رسانه، سیاست و روابط عمومی است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب