امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11189 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون خدمات شهر ی و محیط زیست شهر داری منطقه 11 خبرداد؛

جمع آوری لباس های مستعمل وانواع شیشه در غرفه های بازیافت مرکز شهر

خبرایران: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 از جمع آوری شیشه و لباس مستعمل در غرفه های بازیافت محلات 17 گانه این منطقه خبر داد.
جمع آوری لباس های مستعمل وانواع شیشه در غرفه های بازیافت مرکز شهر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11،  امیر حسین عساری معاون خدمات شهر ی و محیط زیست شهر داری منطقه 11 با اعلام این خبر اظهار داشت:بازیافت شیشه  و منسوجات عنوانی است که خیلی کمتر از سایر شاخه های بازیافت به آن پرداخته شده است. اما با توجه به سهم قابل توجه ای که در پسماند شهری دارد نیاز است اهمیت بیشتری را به آن معطوف کنیم .

وی بیان داشت: در همین راستا با همکاری اداره بازیافت در 11 غرفه بازیافت سطح منطقه جمع آوری لباس های مستعمل و شیشه در حال انجام است.

عساری ادامه داد: شهروندان در قبال تحویل پسماند به غرف بازیافت مواد شوینده و وجه نقد دریافت می کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 خاطر نشان کرد: وجود غرفه هاي بازيافت در محله ها با توجه به ايجاد سيستم انگيزشي و تشويقي امكانات مناسبي را براي جمع آوري فراهم آورده است. همچنين پيمانكاران بازيافت منطقه 11  با جمع آوري پسماند مي توانند نقش اساسي در اجرای این طرح ايفا كنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب