امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11160 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید رضا تربت جو اعلام کرد؛

اهتمام منطقه 10 برای اجرای خط سفید در دو مقوله سخت افزاری و نرم افزاری

خبرایران: معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه از اهتمام برای اجرای خط سفید و پیشرفت این طرح در دو مقوله نرم افزاری و سخت افزاری خبر داد.
اهتمام منطقه 10 برای اجرای خط سفید در دو مقوله سخت افزاری و نرم افزاری

به گزارش خبرایران  از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، سید رضا تربت جو معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: رانندگی غیر اصولی یکی از چالش ها و معضلات شهر تهران است و بر همین اساس طرح خط سفید با هدف تامین زیر ساختها و بسترهای مناسب برای رانندگی صحیح و اصولی و فرهنگ سازی برای کاهش تصادفات و خسارات مالی و آسیب های اجتماعی در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری در دست اجراست.

وی با اشاره به پیشرفت 92 درصدی خط سفید در فاز اول و شروع فاز دوم یادآور شد: طی فعالیت 10 ماهه به صورت شبانه روزی نسبت به بازسازی و اصلاح معابر، تغییر وضعیت خط­ کشی عابر پیاده به دو صورت کانال تردد و خطوط راه راه، اصلاح و نصب تابلوهای ترافیکی، نصب دوربین و ... با همکاری پلیس راهور در تمامی خیابان ها و شریان های درجه یک و اصلی اقدام شده است و فاز یک تا آخر مرداد ماه به اتمام می رسد همچنین در فاز دو نیز که هم اکنون در حال اجراست اقدامات در خیابان های دسترسی جمع و پخش کننده تا پایان شهریور تکمیل می شود.

تربت جو با اشاره به عملکرد منطقه در بخش نرم افزاری برای افزایش فرهنگ ترافیکی یادآور شد: مدیریت شهری منطقه در خصوص آموزش برای فرهنگ پذیری با اجرای همایش­ها، استفاده از پتانسیل­های پارک ترافیکی، ساخت انیمیشن و تیزر، تولید اقلام چاپی و اطلاع­رسانی و همچنین برپایی کلاس های آموزشی برای اقشار مختلف شهروندان اعم از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در سرای محلات، مراکز فرهنگی و هنری، مدارس و مساجد توانسته گام های مثبتی برای نهادینه سازی فرهنگ ترافیکی بردارد.

به گفته وی اجرای طرح سفیران ترافیک در قالب آموزش رانندگان خودروهای عمومی از دیگر اقدامات منطقه است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب