امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11141 تاریخ انتشار: جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۹:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ پانزدهم متوفق شد/ شکست ناپذیری پدیده در تهران ادامه یافت/ نیمه دوم بازی زیبا نشد

خبرایران: پدیده در سومین بازی تاریخ خود مقابل پرسپولیس دوباره یک امتیاز از قرمزپوشان غنیمت گرفت.
پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ پانزدهم متوفق شد/ شکست ناپذیری پدیده در تهران ادامه یافت/ نیمه دوم بازی زیبا نشد

پرسپولیس و پدیده برخلاف نیمه اول در نیمه دوم بازی زیبایی را به نمایش نگذاشتند و چشمه گلزنی شان در همان نیمه اول خشکید تا تساوی 2 بر2 دو تیم در پایان در اسکوبورد نقش ببندد.

استادیوم آزادی تماشاگر: 20 هزار نفر
داور: یداله جهانبازی کمک داوران: بابک داوری و سعید زارع
اخطار: کامیابی نیا(11) هادی نوروزی(73) پرسپولیس

پرسپولیس:

ایمان صادقی، محسن بنگر، مارکو ماریچ، بابک حاتمی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، مهرداد کفشگری، فرشاد احمدزاده(80 محسن مسلمان)، میلاد کمندانی(60 رضا خاقی فر)، علی علیپور و هادی نوروزی
سرمربی : برانکو ایوانکوویچ

پدیده مشهد:

مجتبی روشنگر، رضا ناصحی، محمود خمیسی، ایگور پراهیچ، حسن جعفری، میثم نقی‌زاده، حسین بادامکی، میلاد غریبی(46 مهرداد رضایی)، محسن یوسفی(67 کریم احمدی)، یونس شاکری و مهدی خیری


سرمربی: رضا مهاجری

شرح گل:
1 ـ صفر (پرسپولیس): پاس رضائیان به نوروزی و سانتر کوتاه او به محوطه شش قدم روی تیر اول پدیده با ضربه سر شیرجه ای علیپور بدل به گل اول بازی شد.
پرسپولیس یک پدیده یک: (دقیقه 11، یونس شاکری): اشتباهات مدافعان پرسپولیس فرصت خوبی را برای یونس شاکری ایجاد کرد تا در شش قدم با ضربه ای آرام دروازه ایمان صادقی را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.
پرسپولیس یک پدیده 2: (دقیقه 16، حسین بادامکی): سانتر مدافع راست پدیده در میان غفلت بازیکنان پرسپولیس روی نقطه پنالتی روی سر بادامکی جفت و جور شد تا او خیلی زود آزادی را به سکوت وادار کند.
پرسپولیس 2 پدیده 2: (دقیقه 39، هادی نوروزی): کاپیتان پر انگیزه پرسپولیسی ها که پاس گل اول تیمش را داده بود با شوتی دیدنی و غیرقابل پیش بینی از فاصله 30 متری دروازه روشنگر را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

شرح بازی:
پرسپولیس لیگ پانزدهم را با تساوی برابر نماینده مشهد آغاز کرد تا برانکو ایوانکوویچ در غیاب چند بازیکن اصلی اش نتیجه ای بهتر از تساوی دو بر دو برابر پدیده به دست نیاورد.
بازی محتاطانه و سنگین دو تیم که نشان از فشار تمرینات بدنسازی داشت باعث شد تا هواداران نیمه متفاوتی را شاهد باشند و موقعیت زیادی روی دروازه دو تیم، خصوصا پرسپولیسی ها به وجود نیاید. رضا مهاجری که اولین بازی اش در لیگ برتر را به عنوان سرمربی پشت سر می گذاشت نتیجه ای قابل تقدیر از خود به جا گذاشت و باید دید پدیده در ادامه فصل چگونه برابر حریفان ظاهر خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب