امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1113 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تسهیلات جدید گمرک در مرز پیرانشهر اعلام شد

خبرایران : گمرک جمهوری اسلامی ایران جهت تسریع در عبور کالا از مرزهای گمرکی، کاهش هزینه تجارت و افزایش رضایتمندی صادرکنندگان، مسافران و بازرگانان ، تسهیلات جدیدی در مرز پیرانشهر فراهم کرد.
تسهیلات جدید گمرک در مرز پیرانشهر اعلام شد

به گزارش خبرایران، میرهاشم سیداحمدی ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر گمرک مرزی پیرانشهر به صورت مرزی 24 ساعته آماده ارائه خدمات به صاحبان کالاهای تجاری و کامیون های ترانزیتی است و به منظور تسهیل و تسریع فرایند گمرکی کالاهای صادراتی، یک خط جداگانه برای این منظور اختصاص یافته است تا این نوع کالاها دچار معطلی نشود.

وی افزود: کارکنان گمرک پیرانشهر( تمرچین) تا هر زمان که کالاهایی برای صادرات وجود داشته باشد در محل کار خود باقی می مانند تا تشریفات ترخیص را در همان روز انجام دهند.

ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی به روز کردن تشریفات گمرکی کامیون های ترانزیتی را که پیشتر از این هفته ها در پشت مرز معطل می ماند را یکی دیگر از اقدامات مؤثر و مهم گمرک در جهت روان سازی فرایند ترانزیت خارجی خواند و گفت: کامیون های خارجی حامل کالاهای ترانزیتی پس از ورود به داخل کشور در محوطه گمرکی پارک کرده و بلافاصله به دنبال انجام امور مربوط می روند، در حالی که قبلاً مدت های مدیدی در پشت مرز متوقف می شدند و همین امر موجب نارضایتی آنان بود.

سیداحمدی فراهم سازی امکانات و تجهیزات لازم برای تسهیل و تسریع عبور مسافران از مرز پیرانشهر را از دیگر اقدامات گمرک عنوان و ابراز امیدواری کرد که با همکاری سایر سازمان های مستقر در مرز، تشریفات گمرکی کالاهای تجارتی و ترانزیتی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب