امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11109 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ابوالفضل حیدری اعلام کرد؛

برپایی 12 نمایشگاه آسمان آبی زمین پاک در منطقه 15

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برپایی 12 نمایشگاه با موضوع آسمان آبی زمین پاک در منطقه خبر داد.
برپایی 12 نمایشگاه آسمان آبی زمین پاک در منطقه 15

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک 12 نمایشگاه در میادین و محورهای پرتردد منطقه با هدف اطلاع رسانی و آشنایی بیشتر شهروندان با طرح یادشده و جلب مشارکت آنان برپا می شود.

به گفته وی این نمایشگاهها در نواحی هشتگانه منطقه شامل خیابان تیردوقلو در ناحیه یک، محوطه شهرداری منطقه در ناحیه 2، میدان امام رضا(ع) در ناحیه سه، خیابان اصلی مشیریه در ناحیه چهار، افسریه در ناحیه پنج، خیابان شیرازی و پایانه تاکسی ثامن الحجج(ع) در ناحیه شش فعال می شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه همچنین به برپایی نمایشگاههای آسمان آبی زمین پاک در نواحی حریم منطقه (قیامدشت و خاور شهر) اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به ویژه بودن محور خاوران و حجم بالای تردد افراد از این محور علاوه بر نمایشگاههای یاد شده سه نمایشگاه نیز در این محور واقع در باغ راه خاوران (جنب پایانه خاوران)، فرهنگسرای خاوران و بوستان فداییان اسلام فعال خواهد شد.

حیدری افزود: در این نمایشگاهها با نصب بنر و توزیع بروشور، پوستر و ... اطلاعات لازم در ارتباط با طرح آسمان آبی زمین پاک به شهروندان ارائه می شود.

شایان ذکر است، نمایشگاههای یاد شده تا پایان مرداد ماه به فعالیت می پردازند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب