امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11094 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل خبر داد؛

آموزش‌های مهارتی آنلاین و تحت وب رایتل با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای ارائه می شود/ 80 درصد مشترکان ما مشترکان دیتا هستند

خبرایران: سید مجید صدری مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل ارائه آموزش‌های مهارتی آنلاین و تحت وب با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین خبر داد و گفت: خدمات آموزشی از طریق IRANLMS.IR و رایتل ارائه می‌شود.
آموزش‌های مهارتی آنلاین و تحت وب رایتل با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای ارائه  می شود/ 80 درصد مشترکان ما مشترکان دیتا هستند

به گزارش خبرایران ، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بخش پایانی امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور درباره عملکرد دو ساله خود گزارشی مختصر ارائه کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه 80 درصد مشترکان ما مشترکان دیتا هستند تمام تلاش خود را در راستای محتوا و سرویس‌های ارزش افزوده گذاشته‌ایم.

وی گفت: مشترکان ماه در ابتدای فعالیت جدی یعنی مهرماه 92 حدود 300 هزار نفر بودند که این میزان اکنون به به بیش از 4 میلیون و 300 هزار مشترک فعال رسیده است.

وی با اشاره به اجرای تفاهم همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، افزود: افراد از طریق 2 سایت WWW.IRANLMS.IR و سایت شرکت رایتل امکان دریافت خدمات آموزشی را خواهند داشت؛ در این روش افراد با مراجعه به فنی و حرفه‌ای نام کاربری و رمز عبور استفاده از خدمات آموزشی دریافت خواهند کرد که در نهایت منجر به صدور گواهینامه آموزشی مرتبط خواهد شد.

مدیرعامل شرکت رایتل گفت: از آنجا که بیشتر بر زیرساخت رایتل متمرکز شده‌ایم افراد باید از طریق شبکه رایتل وارد شوند و به عبارتی مشترک رایتل باشند.

صدری درباره هزینه پیش‌بینی شده نیز گفت: در مرحله‌ اول 47 هزار تومان است که آموزش مجانی می‌دهیم اما هزینه‌ای که این طرح برای مشترکان ما مبلغ 9500 تومان است که شامل یک سیم‌کارت، کتاب الکترونیک و هزینه پست می‌شود.

وی در پایان گفت: خاصیت LMS‌هایی که اکنون وجود دارد این است که چون در بستر شبکه دیتاست هیچ خللی در ارتباط به وجود نمی‌آورد مگر آنکه شرکت رایتل قطع شود این سیستم داخلی است و اگر اینترنت قطع شود،می‌توان به راحتی به آن دسترسی داشت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب