امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11084 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از 17 تا 26 مردادماه صورت مي گيرد؛

برگزاري جشنواره مسابقات بومي و محلي ويژه بانوان در قطب تفريحي گردشگري پايتخت

خبرایران : قطب تفريحي گردشگري تهران مرداد ماه امسال ميزبان جشنواره بومي محلي ويژه بانوان است. اين جشنواره با مشاركت و حضور تمامي ادارات، سازمانها و شهروندان برگزار مي شود.
برگزاري جشنواره مسابقات بومي و محلي ويژه بانوان در قطب تفريحي گردشگري پايتخت

به گزارش خبرایران ازروابط عمومي شهرداري منطقه22، قاسم مولايي شهردار منطقه در اين باره گفت: « اين جشنواره از 17 مرداد آغاز شده و تا 26 مرداد ادامه خواهد داشت. ايستگاههاي 40 گانه تندرستي بانوان واقع در محله هاي منطقه، محل برگزاري اين جشنواره است كه با هدف ايجاد شادي و نشاط روحي و احياي بازيهاي سنتي و بومي از سوي اداره تربيت بدني حوزه اجتماعي و فرهنگي منطقه برگزار مي شود.»

جشنواره بازي هاي بومي محلي با برگزاري مسابقات و بازيهاي ماندگار از دوران كودكي همچون لي لي، طناب كشي، طناب زني و ... برگزار مي شود و بانوان مي توانند بصورت خانوادگي و با همراهي ديگر اعضاي خانم خانواده و يا بصورت انفرادي در آن شركت كنند. اين بازيها از ساعت 7 تا 10 صبح تاريخهاي اعلام شده، همزمان با جشنواره بازيهاي بومي و محلي، مسابقات آمادگي جسماني و شنا ويژه بانوان نيز در منطقه برگزار خواهد شد كه در پايان برگزاري آن، از برگزيدگان مسابقات تقدير بعمل خواهد آمد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب