امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11069 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پایان ثبت نام هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال۲۰ مرداد اعلام شد

خبرایران: پایان ثبت نام هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال تا ۲۰ مردادماه تمدید شد.
پایان ثبت نام هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال۲۰ مرداد اعلام شد

به گزارش خبرایران، مهلت ثبت نام این جشنواره به منظور ایجاد رقابتی پویا و سازنده در میان علاقمندان عرصه دیجیتال کشور و با توجه به استقبال گسترده مخاطبان تا 20 مردادماه سال جاری تمدید شد.

پایگاه‌های اینترنتی، نرم‌افزارهای رسانه‌ای، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و بخش پژوهش، فناوری و ایده(بین‌الملل) از جمله بخش‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره تا 20 مرداد ماه فرصت دارند که بعد از عضویت در سامانه جشنواره، آثار خود را ارسال کنند.

این جشنواره با هدف جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای مرتبط  ‌در حوزه رسانه‌های دیجیتال و نیز ایجاد جایگاهی سالانه برای ارزیابی محصولات دیجیتالی در حوزه‌ رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود.

کاربران برای شرکت در هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال می‌توانند به نشانی www.fair.saramad.ir مراجعه کنند.

هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال با نگاه به شکل‌گیری محتوای غنی‌، ایجاد استارت‌آپ‌ها و کار آفرینی شکل می‌گیرد و از مزایای ویژه این جشنواره، تنوع محتواهای تولیدی  توسط کاربران و مخاطبان در حوزه رسانه‌های همراه و هوشمند است.

یادآور می‌شود، پیش از این ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال تا 30 تیرماه اعلام شده بود.

آئین پایانی هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال تیرماه امسال خواهد بود که از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره تقدیر خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب