امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11066 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی اعلام کرد؛

تلاش برای بالا بردن کیفیت مسابقات قهرمانی ورزش مدارس/ شناسایی دانش‌آموزان با استعداد وخلاق / حرکت به سمت ورزش قهرمانی/ برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر در استانهای خراسان رضوی، تبریز و شیراز

خبرایران: فرشید ارمیان رئیس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی گفت: در مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشوردانش‌آموزان با استعداد و خلاق به خوبی شناسایی شده اند.
تلاش برای بالا بردن کیفیت مسابقات قهرمانی ورزش مدارس/ شناسایی دانش‌آموزان با استعداد وخلاق / حرکت به سمت ورزش قهرمانی/ برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر در استانهای خراسان رضوی، تبریز و شیراز

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور» صبح امروز 5 مرداد ماه1395 با حضور«دکترمهرزاد حمیدی» معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش،« فرشید ارمیان» رئیس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی و اصحاب رسانه در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار و دراین نشست خبری «فرشید ارمیان» رئیس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی اظهارداشت:  کیفیت مسابقات قهرمانی ورزش مدارس را  تلاش کردیم به سطح بالاتری ببریم. به همین دلیل یکی از رویکردهای اصلی ما نگاه به مسائل اخلاقی و فرهنگ درون مسابقات است.

رئیس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی تصریح کرد: مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور با تکریم و یادمان شهدا  برگزار می شود. ضمن اینکه دانش‌آموزان با استعداد و خلاق در این مسابقات به خوبی شناسایی شده اند و به سمت ورزش قهرمانی حرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: رشته‌های ورزشی چون ؛ فوتسال، والیبال‌،هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، ژیمناستیک و دومیدانی برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده  که این 9 رشته ورزشی در مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان  تلاش می شود که به یهترین نحو برگزار شوند.

ارمیان تاکید کرد: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی و متوسطه اول از 13 مرداد در استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد 3417 دانش‌آموز در این مسابقات حضور دارند.ضمن اینکه مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه اول در 7 رشته از 24 تا 30 مرداد در تبریز و مسابقات ورزش قهرمانی دانش‌آموزان دختر ابتدایی از 9 تا 15 شهریور در شیراز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بازی‌های بومی، محلی، سنتی و تفریحی برای دانش‌آموزان  دراین دوره از مسابقات برگزارمی شوند و این برنامه ها در رامسر از 3 تا 15 شهریور برگزار خواهد شد که 631 دانش‌آموز دختر و 588 دانش‌آموز پسر دوره ابتدایی در این مسابقات حضور دارند.

 رئیس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی درپایان سخنان خود گفت: مسابقات دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم نیز به صورت مدرسه قهرمان در سال جدید برگزار می‌شود و تیم فوتبال زیر 18 سال نیز از 8 تا 18 شهریور امسال به کشور چین اعزام خواهد شد.

 بنابراین گزارش؛ مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور دربخش پسران مقطع ابتدایی و متوسطه اول از 13 مرداد در استان خراسان رضوی و مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه اول از 24 تا 30 مرداد در تبریز و مسابقات ورزش قهرمانی دانش‌آموزان دختر ابتدایی از 9 تا 15 شهریور در شیراز برگزار خواهند شد.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب