امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11056 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر انجمنی خبر داد.

احداث دو مجموعه ورزشی آبی درحریم منطقه 15

خبرایران : شهردار منطقه 15 از احداث دو مجموعه ورزشی آبی در حریم منطقه خبر داد.
احداث دو مجموعه ورزشی آبی درحریم منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: این مجموعه ها در محله های قیامدشت و خاورشهر منطقه که در محدوده حریم واقع شده اند در حال احداث است که در آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گفته وی در این راستا استخر و سونای قیامدشت در زمینی به مساحت  2000  متر مربع  و با 1540 مترمربع  اعیانی شامل استخر بزرگسالان و کودکان، جکوزی، سونای خشک و بخار ، سالن بدنسازی و سایر فضاهای جانبی است.

شهردار منطقه افزود: این مجموعه با بیش از 90 در صد پیشرفت فیزیکی در مرحله خرید تجهیزات و ایزولاسیون حرارتی دودکش ها و آماده سازی سوله جهت انجام سقف کاذب است .

دکتر انجمنی خاطر نشان کرد: استخر و سونای خاورشهر نیز در زمینی به مساحت  2000  متر مربع با  1550 مترمربع  اعیانی دارای سالن بدنسازی، اتاق مدیریت و رختکن، سرویس بهداشتی، بوفه و آشپزخانه ، سونا و جکوزی و استخر بزرگسالان و کودکان است.

وی یادآور شد: مجموعه یادشده در حال حاضر با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله سنگ کاری بدنه ساختمانهای اداری و کانال سازی ، دیوارچینی و کاشی کاری است .

شایان ذکر است، این دو پروژه به همراه تعداد دیگری از پروژه های عمرانی،اجتماعی، امورشهری و ترافیکی در حال احداث است که طی ماههای آتی به بهره برداری می رسد

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب