امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11007 تاریخ انتشار: شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی شهرداری منطقه 11 انجام شد؛

اجراي 2000متر مربع عمليات سنگ فرش در خیابان ابوسعيد/ کاشت گونه های گیاهی مقاوم به کم آبی در مرکز پایتخت

خبرایران:از سوی شهرداری منطقه 11 درراستای بهسازی معابر شهری در مرکز پایتخت و ایجاد فضاهای مناسب برای پیاده روی؛ بازپیرایی فضای سبز و سنگ فرش خیابان ابوسعید در مسیر بازار تهران به مساحت 2000متر مربع انجام شد.
اجراي 2000متر مربع عمليات سنگ فرش در خیابان ابوسعيد/ کاشت گونه های گیاهی مقاوم به کم آبی در مرکز پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 تهران، مناسب سازی معابر شهری، آرام سازی و ایجاد منظر زیبا در مسیر های پر تردد را از ملزومات کارکردهای مدیریت شهری در سطح شهر به ویژه محله های مرکزی پایتخت عنوان کرد و گفت: با توجه به این که منطقه 11 يكي از مناطق مركزي ، شلوغ ، پر ترافيك و پر جمعيت با آلودگي محیطی بالا مي باشد؛ انجام اين عمليات علاوه بر زيبايي محيط باعث آسايش رواني شهروندان در حين عبور و مرور می شود.

او افزود: در این طرح  بازپيرايي فضاي سبز به منظور ایجاد منظر زیبا در مرکز شهر و كاهش آلودگي هوا با استفاده از كاشت گونه هاي مقاوم بر کم آبی انجام شده است.

به گفته شهردار منطقه 11 با اجرای اين عمليات در رفيوژ ابوسعيد و كاشت گونه هاي مقاوم؛ در هزينه هاي بازپيرايي و ترميم صرفه جويي شده است. همچنين در تسهيل ترافيكي عبور و مرور نيز سهم قابل توجهي ايفا كرده و با توجه به وجود آلاينده ها سعي شده است اقلام گياهي به گونه اي انتخاب شوند که نه تنها ماندگاري بيشتري در هواي آلوده داشته باشند بلكه بتوانند نسبت به پالايش هوا نيز موثر باشند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب