امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10998 تاریخ انتشار: شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابرایشمی راد خبرداد؛

اجرای طرح بهسازی محلات در منطقه 10 تهران

خبرایران: معاون هماهنگی و توسعه شهری منطقه از اتمام طرح مطالعاتی بهسازی محلات با محوریت مباحث شهرسازی، زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی، ترافیکی، گردشگری و ... با رويكرد بافت فرسوده و اولويت تامين سرانه هاي خدماتي خبر داد.
اجرای طرح بهسازی محلات در منطقه 10 تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10 ، معاون هماهنگی و توسعه شهری منطقه با اعلام این خبر افزود: برای اولین بار، شهرداری منطقه 10 با هدف دستیابی به برنامه های اجرایی بهسازی در مقیاس محلات و با رویکرد مشارکتی و بهره گیری از نظرات شهروندان و سرمایه های اجتماعی نسبت به تشکیل تیم های علمی و تخصصی از دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مرتبط با حوزه مدیریت شهری اعم از طراحی شهری، شهرسازی، معماری، برنامه ریزی شهری، اقتصاد و هنر اقدام کرد.

سعید ابریشمی راد خاطر نشان کرد: در همکاری 10 ماهه دانشجویان با منطقه ابتدا در فاز شناخت با مطالعه اسناد بالادست از جمله طرح تفصیلی، برنامه های عملیاتی پنج ساله اول و دوم و ... نسبت به بررسی وضع موجود در معیارهای هشتگانه ذیل اقدام و در فاز بعدی با استفاده از مدل تحلیلی و بررسی نقاط ضعف و قوت هر محله و ... به ارایه راهبرد، سیاست و برنامه های اجرایی بهسازی محلات پرداختند.

 ابریشمی راد خاطر نشان کرد: در جلسات نهایی اعضای گروه های دانشجویی ضمن ارایه گزارش جامعی از اقدامات صورت گرفته، پروژه های پیشنهادی خود را در ابعاد کالبدی و عملکردی، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی - فرهنگی و جمعیتی، زیست محیطی، سیما و منظر، اقتصاد، تاسیسات و تجهیزات و گردشگری و میراث فرهنگی تحویل دادند که نهایتاً پیشنهادات ارایه شده با بحث و تبادل نظر نمایندگان حوزه های تخصصی مورد تایید قرار گرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب