امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10965 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ازسوی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم؛

برنامه های شبانگاهی نمایشگاه قرآنی قشم اعلام شد

خبرایران: ویژه برنامه های شبانگاهی نمایشگاه قرآنی قشم بهانه ای برای حضور علاقمندان به این کتاب هدایتگر انسان و غوطه ور شدن در فضای معنوی تلاوت این آیات الهی است.
برنامه های شبانگاهی نمایشگاه قرآنی قشم اعلام شد
به گزارش خبرایران از ستاد خبری ششمین جشنواره و نمایشگاه قرآنی قشم، مسعود کرباسچی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در چهار شب اول برگزاری این نمایشگاه، 15 نفر از حافظان پنج جز تا کل قرآن کریم در سنین 11 تا 20 ساله اجرای برنامه داشته و از آنان تقدیر شده است.
مسعود کرباسچی ادامه داد: تلاوت قرآن توسط قاریان بین المللی کشور در این نمایشگاه یکی دیگر از برنامه های شبانگاهی است و تاکنون سه تن از این قاریان به نام های حبیب الله پوراحمدی، حمید رضا احمدی وفا و آقای افراش به تلاوت آیات الهی پرداخته اند.
وی ضمن بیان اجرای برنامه جمع خوانی در محافل قرآنی ششمین نمایشگاه قشم، اضافه کرد: گروه های جمع خوانی نوجوانان و جوانان جزیره قشم هرشب به اجرای برنامه جمع خوانی می پردازند و تاکنون استقبال خوبی از این برنامه به عمل آمده است.
به گفته کرباسچی، مسابقات فرهنگ قرآنی نیز هر شب به صورت کتبی و شفاهی در این نمایشگاه دنبال می شود و به برندگان هم جوایز نفیسی اهدا می گردد.
وی ادامه داد: برای اجرای مسابقه کتبی برگ های سوال در طول روز در بازارها و مکان های عمومی توزیع  و پس از پاسخ گویی جمع آوری شده و در مراسم شبانگاهی ششمین نمایشگاه قرانی قشم، قرعه کشی انجام می شود.
 
ششمین نمایشگاه قرآنی قشم به همت سازمان منطقه آزاد قشم از 24  تیر مصادف با 28 ماه مبارک رمضان تا 2 مردادماه به مدت 10 روز از ساعت 22 تا یک بامداد در محل نمایشگاه های بین المللی قشم با اجرای برنامه های متنوعی همچون محافل و مراسم قرآنی، انجام مشاوره های قرآنی و خانواده، برپایی گالری عکس و آثار خوشنویسی دایر می باشد.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب