امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10937 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در برنامه حرف حساب صورت می گیرد؛

اعلام شرایط دریافت وام گرد و غبار

خبرایران : اگر می خواهید از شرایط دریافت وام گرد و غبار آگاهی پیدا کنید برنامه روز شنبه سوم مرداد حرف حساب را از دست ندهید.
اعلام شرایط دریافت وام گرد و غبار

به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شبکه یک، قرار است دکتر ضیاالدین شعاعی مدیر ملی ستاد مقابله با پدیده گرد و غبار سازمان محیط زیست در گفتگوی تلفنی درباره شرایط وام گرد و غبار در مناطقی که با این پدیده مواجه هستند گفتگو کند. دومین مهمان تلفنی برنامه حرف حساب داود عرب علی رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کشور است تا درگفتگو با کیا داود اسفندیاری مجری برنامه، درباره کمیت و کیفیت خدمات رسانی در جایگاههای سوخت سخن بگوید. در این برنامه همچنین شهین دخت مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان نیز بصورت تلفنی روی خط برنامه خواهد آمد تا درباره راه اندازی سامانه پیامکی امور زنان ریاست جمهوری توضیحاتی را برای بینندگان ارائه دهد.

برنامه حرف حساب به تهیه کنندگی کیوان مدنی کاری از گروه اقتصاد شبکه یک است که هر روز از شنبه تا پنج شنبه بعد از اخبار هشت صبح به طور زنده به روی آنتن می رود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب