امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10877 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نظارت کامل و مستقیم شهردار و مسئولان منطقه 22 موجب شد طوفان در شمال غرب پایتخت، بی خطر بگذرد

خبرایران :همزمان با آغاز طوفان و بارندگی ناگهانی در پایتخت، شهردار، قائم مقام و دیگر مسئولان منطقه 22 با حضور در سطح منطقه، بویژه در اماکن و معابر مستعد به آبگرفتگی، بر رفع مشکلات پیش آمده نظارت مستقیم داشتند تا عبور و مرور در حین بارندگی و پس از آن طبق روال معمول در معابر بویژه در معابر بزرگراهی جریان داشته باشد.
نظارت کامل و مستقیم شهردار و مسئولان منطقه 22 موجب شد طوفان در شمال غرب پایتخت، بی خطر بگذرد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22،  مولایی شهردار ، قائم مقام شهردار، همچنین عوامل خدمات شهری، ستاد بحران و ... همزمان با آغاز بارندگی و وزش باد با سرعت 80 کیلومتر در ساعت که پیش درآمد وقوع طوفانی ناگهانی در تهران بود، در قالب تیمی در حالت آماده باش قرار گرفتند و با حضور در نقاط مستعد به آبگرفتگی، اماکن و ... گوشه و کنار منطقه را تحت کنترل و نظارت مستقیم خود در آوردند. بر این اساس، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، بیلبوردها و دیگر سازه های موجود در اطراف معابر اصلی و شریانی بویژه بزرگراهها بموقع کنترل شد و طوفان و بارندگی شدید ناگهانی در منطقه بدون برجا گذاشتن خسارتی از محدوده شمال غرب پایتخت رد شد اما با این حال، 200 نفر از عوامل خدمات شهری و ستاد مدیریت بحران منطقه 22 تا صبح روز بعد در حال آماده باش برای رویارویی با رخدادهای ناگهانی باقی ماندند.

تعدادی از عوامل ستاد بحران منطقه با اعلام خبر وقوع حادثه در کن و سولقان به منطقه 5 اعزام شدند تا همکارانشان را در رفع مشکل بوجود آمده یاری کنند. جاده روستایی وردیج و واریش نیز که بدلیل وقوع طوفان و بارندگی، مسدود شده بود، با تلاش عوامل ستاد مدیریت بحران منطقه 2 ساعت پس از پایان طوفان، بازگشایی شد.  نظارت و کنترل دریاچه شهدای خلیج فارس بمنظور پیشگیری از طغیان احتمالی نیز برنامه ای بود که با حضور شهردار و دیگر مسئولان منطقه صورت گرفت.

 از ابتدای روز دوشنبه 29 تیرماه و یک روز پس از وقوع طوفان و بارندگی ، شهردار و دیگر همکارانش در ستاد مدیریت بحران، خدمات شهری، پلیس راهور، آتش نشانی، هلال احمر، کلانتری و ... با بکارگیری تجهیزات و سگهای زنده یاب در محل رودخانه کن برای رفع اثرات سیلاب و لایروبی رودخانه و ... حضور یافتند

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب