امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10818 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سارا صفالو نویسنده و مسئول روابط عمومی شبکه مستند درگذشت

خبرایران: «سارا صفالو» نویسنده، نمایشنامه‌نویس و مسئول روابط عمومی شبکه مستند سیما دار فانی را وداع گفت.
سارا صفالو نویسنده و مسئول روابط عمومی شبکه مستند درگذشت

به گزارش خبرنگار خبرایران، «سارا صفالو» که به تازگی کتابی با موضوع زندگی شهید سالاری از مجموعه مادران روانه بازار کرده بود، بامداد امروز در ۳۱ سالگی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

به تازگي كتابي با موضوع زندگي شهيد سالاري از مجموعه مادران روانه بازار كرده بود، بامداد امروز در سن 31 سالگي بر اثر ايست قلبي دار فاني را وداع گفت.

در پي درگذشت زنده ياد صفالو كه مسئوليت روابط عمومي شبكه مستند را هم بر عهده داشت،«داوود نعمتي اناركي» مديركل روابط عمومي صداوسيما پيام تسليتي صادر كرد كه در ادامه مي آيد:

 

«انا لله و اليه راجعون

با خبر شدم كه همكار با تلاش ما در روابط عمومي شبكه مستند خانم سارا صفالو در سحرگاه امروز و در اين ماه عزيز و پر رحمت، دعوت حق را لبيك گفت و به ديدار خدايش شتافت.

به خانواده محترمشان تسليت عرض مي كنم. ان شاءالله كه روح پاكش در كنار دايي شهيدش هميشه ميهمان سفره ضامن آهو باشد.

فقدان اين همكار خوبمان در روابط عمومي شبكه مستند را همچنين به همكاران و دوستان رسانه اي تسليت عرض مي كنم.

علو درجات الهي را برايش آرزومندم.

خداوند رحمتش كند و به خانواده اش صبر دهد. ان شاءالله / نعمتي»

همچنين «امير تاجيک» مدير شبكه مستند نيز در پيامي ضمن تسليت درگذشت سارا صفالو آورده است: «در روزهاي پاياني ماه مبارك رمضان، خبر فقدان مسئول روابط عمومي كوشاي شبكه مستندسيما تلخ و ناگهاني بود. با نهايت تاسف و تاثر درگذشت سركار خانم سارا صفالو را به جامعه رسانه‌اي كشور و به ويژه خانواده محترم آن مرحومه و همكاران گرامي شبكه مستند تسليت گفته، آمرزش روح و علو درجات الهي را براي آن عزيز سفر كرده خواهانم.»

خبرایران درگذشت مرحوم سارا صفالو را به خانواده وي و همچنين همكاران رسانه ملي و خبرنگاران حوزه راديو و تلويزيون تسليت گفته و براي زنده ياد صفالو علو درجات را از خداوند متعال خواستار است.

بنابراین گزارش، مراسم ختم سوم و هفتم سارا صفالو روز جمعه مورخ 26 تیر ماه از ساعت 17 الی 18:30 در مسجد جامع پیامبر اعظم (ص) واقع در بزرگراه همت غرب، بعد از بیمارستان تریتا، شهرک شهید باقری برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب