امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10811 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهلت ارسال به جشنواره «روحانی و سینما» تا ۱۰ مرداد تمدید شد

خبرایران: با نظر ستاد اجرایی دومین جشنواره «روحانی و سینما» مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا دهم مرداد تمدید شد.
مهلت ارسال به جشنواره «روحانی و سینما» تا ۱۰ مرداد تمدید شد

به گزارش خبرایران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، با توجه به استقبال به عمل آمده از سوی نهادها و فیلمسازان و همچنین درخواست‌های رسیده مبنی بر تمدید مهلت ارائه آثار، ستاد اجرایی دومین جشنواره «روحانی و سینما» مهلت ارائه آثار را که پیش از این 21 تیرماه اعلام شده بود تا 10 مردادماه 94 تمدید کرد.

بر این اساس، تمام فیلمسازان و افراد متقاضی باید تا پایان وقت اداری آثار خود را به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همکف، دبیرخانه مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری ارسال کنند.

دومین جشنواره روحانی و سینما در دو بخش اصلی فیلم بلند داستانی که از سال ۱۳۵۷ تا جشنواره سی‌و‌سوم فجر تولید شده‌اند، فیلم مستند از سال ۱۳۹۲ به بعد و بخش جنبی برنامه‌های تلویزیونی که از سال ۱۳۵۷ به بعد تهیه شده‌اند، شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

علاقه‌‌مندان برای اطلاع از جزئیات فراخوان و بخش‌های جشنواره می‌توانند به آدرس rohanicinema.ir/misc.php?t=5&id=487 مراجعه کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب