امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 108 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سال‌هاست که آنها در جام جهانی ناکام هستند؛

آرژانتین تیم برتر گروه ماست

خبر ایران: آرژانتین تیم برتر گروه ماست. آنها پس از چند دوره ناکامی در جام جهانی اکنون با تیمی بسیار قدرتمند آمده‌اند تا جام را از آن خود کنند.
آرژانتین تیم برتر گروه ماست

آرژانتین پس از جام جهانی 1990 و رسیدن به فینال، ناکامی‌های بسیاری را پشت سر گذاشت. آنها در جام 1994 با محروم شدن دیه‌گو مارادونا ضربه سختی خوردند و مقابل رومانی باختند و حذف شدند. سپس در جام جهانی 1998 پس از دیداری تماشایی مقابل انگلیس به هلند باختند. عقاید بسیار پیچیده مارسلو بیلسا به‌خوبی به تیم پرستاره سال 2002 منتقل نشد و آنها در عین شگفتی در مرحله گروهی حذف شدند.

آرژانتین در جام جهانی 2006 عالی بود اما خوسه پکرمن که تیمش را در این جام عالی هدایت کرده بود با یک تعویض اشتباه مقابل آلمان مقدمات شکست تیمش را فراهم کرد. در سال 2010 بود که آرژانتین با مارادونا از نظر تاکتیکی یارای مقابله با آلمان را نداشت و با وجود خوش‌بینی‌های مارادونا با شکستی سنگین مقابل آلمان جام را ترک کرد.

به گزارش سایت گل ، آرژانتینی‌ها سپس رو به سرخیو باتیستا آوردند اما نتایج نسبتا قابل قبول او را هم برنتافتند و به سراغ الخاندرو سابه‌یا رفتند که او با این تیم نتایجی عالی گرفته و آنها را به عنوان تیم اول به جام جهانی رساند. لیونل مسی جام جهانی را در کارنامه خود کم دارد و در این سن بهترین فرصت را دارد که تیمش را به سمت قهرمانی رهنمون شود. آنها از همین حالا به فکر مراحل بالای جام هستند؛ شاید در اندیشه فینالی رویایی با اسپانیا.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب