امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10749 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به‌زودی توسط انتشارات سوره مهر عرضه می‌شود؛

چاپ كتاب‌هایی به شكل سوسك، دوربین عكاسی و شیشه مربا

خبرایران: دبیر دفتر ادبیات كودك و نوجوان حوزه هنری از انتشار مجموعه آثار كودك این دفتر، با برش‌ها و قطعی متفاوت خبر داد.
چاپ كتاب‌هایی به شكل سوسك، دوربین عكاسی و شیشه مربا

به گزارش خبرایران از حوزه هنری، عزت الله الوندی با اشاره به آماده چاپ بودن كتاب‌های «شلوار آستین كوتاه» سروده رودابه حمزه‌ای، «قچ و قچ و قچ، خیاطم» سروده لیلا خیامی، «ویز ویز و مربایی» سروده سعیده موسوی‌زاده، «دوست دارم عكاس بشم» سروده یحیی علوی فرد و «سوسك‌ها تنهایند» سروده محمدكاظم مزینانی، اظهار كرد: این كتاب ها در قالب ها و قطع های خلاقانه و جدید توسط انتشارات سوره مهر در بازار كتاب عرضه می‌شوند.

وی افزود: كتاب «شلوار آستین كوتاه» به شكل یك شلوار، كتاب «قچ و قچ و قچ، خیاطم» به شكل الگوی خیاطی، كتاب «ویز ویز و مربایی» شبیه به شیشه مربا، كتاب «دوست دارم عكاس بشم» به شكل دوربین عكاسی و كتاب «سوسك‌ها تنهایند» به شكل یك سوسك چاپ می‌شوند تا این آثار به لحاظ بصری نیز كودكان و خردسالان را جذب كنند.

الوندی با اشاره نوع برش و طراحی خاص این كتاب‌های كودك، عنوان كرد: نوع متفاوت ارائه این آثار باعث شده است تا چاپ و انتشار آن‌ها از سوی انتشارات به طول انجامد، اما امیدواریم كه به زودی شاهد ورود این مجموعه شعرها در بازار كتاب باشیم.

هر كدام از این مجموعه شعرها شامل 10 شعر ویژه خردسالان و كودكان است و فضایی فانتزی، طنز و آموزشی دارد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب