امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10715 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

طی ایام ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

توزیع 400 سبد کالا میان نیازمندان و زنان سرپرست خانوار منطقه 22

خبرایران : شهرداری منطقه 22 همزمان با ماه مبارک رمضان و ماه ضیافت الهی به منظور برپا نگه داشتن سنت اکرام نیازمندان و افراد بی بضاعت، 400 سبد کالا میان بانوان بی سرپرست و نیازمندان منطقه توزیع کرد.
توزیع 400 سبد کالا میان نیازمندان و زنان سرپرست خانوار منطقه 22

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، این اقدام به همت اداره امور بانوان و اداره آسیبهای اجتماعی حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه طی 10 تا 15 تیرماه صورت گرفته است.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 با اعلام این خبر گفت: « برپا داشتن سنت حسنه اکرام ایتام و نیازمندان همچنان که یکی از توصیه ها و آموزه های دینی ما و یکی از برنامه هایی است که بویژه در سالهای اخیر، بسیار مورد توجه شهرداری تهران بوده و در بازه های زمانی مختلف نسبت به این مهم، اقدام شده است. شهرداری منطقه 22 نیز همپای دیگر مناطق تهران بر این موضوع اهتمام جدی داشته است. در راستای برپایی این سنت حسنه 400 نفر از زنان بی سرپرست و نیازمندان منطقه که از پیش شناسایی شده بودند، با اهدای سبد کالای ماه مبارک رمضان حاوی  برنج، روغن، چای،حبوبات و ...دریافت کردند.»

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب