امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10696 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در ماه مبارک رمضان و درشهرداری منطقه یک ؛

طرح سلامت محور در مساجد شمال تهران در حال اجراست

خبرایران : با هدف ارتقاء سطح سلامت روزه داران، طرح سلامت محور به مناسبت ماه مبارک رمضان در مساجد شمال تهران در حال اجراست.
طرح سلامت محور در مساجد شمال تهران در حال اجراست

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: منطقه یک دارای 114 مسجد است که به مناسبت ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی های انجام شده در تمامی این مساجد طرح سلامت محور در قالب طرح سلامت در ضیافت در حال اجرا است.

وی گفت: خدمات مشاوره روان شناسی، ارائه مشاوره تغذیه و طب اسلامی، مشاوره پزشکی، برگزاری مسابقات سلامت، تست فشار خون، تهیه وتوزیع اقلام آموزشی، برگزاری سخنرانی آموزشی سلامت محور از قبیل آموزش مهارت های زندگی، بهداشت فردی و گروهی، نقش آموزه های دینی در ارتقای سلامت و ...، فعالیت های ویژه برای کودکان نظیر قصه گویی- نقاشی- مسابقه و ... از برنامه های این طرح است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این برنامه ها در مراسم فصل نیایش و در غرفه ی سلامت در ضیافت نیز با هدف ارتقاء سطح سلامت روزه داران در ایام ماه مبارک رمضان در ابتدای جاده ی لشگرک آماده خدمت رسانی به هموطنان است

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب