امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1067 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

كارت زرد مجلس به وزير ارشاد

دولت يازدهم سه كارته شد

خبر ايران: نمایندگان مجلس بعد از استماع سؤال رسایی و پاسخ وزیر ارشاد، پاسخ علی جنتی به سؤالات نماینده مردم تهران را قانع کننده ندانستند.
دولت يازدهم سه كارته شد

به گزارش خبرايران ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان، رسیدگی به سؤال حمید رسایی نماینده تهران از علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در دستور کار داشتند.

رسایی از جنتی پرسید، دلیل تساهل و تسامحی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برابر توهین به مقدسات از یک طرف و از سوی دیگر ترویج اباحه‌گری در پرداختن به موضوعات محل اختلاف و غیر ضروری در پیش گرفته، چیست؟

وکلای ملت پس از استماع پاسخ‌های وزیر و توضیحات رسایی با 105 رأی موافق، 97 رأی مخالف و 18 رأی ممتنع از 224 نماینده حاضر در جلسه، توضیحات وزیر ارشاد را قانع‌کننده نداستند و بدین ترتیب سومین کارت زرد مجلس نهم به دولت یازدهم داده شد.

پیش از این وکلای ملت به علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز کارت زرد داده بودند.

طبق آئین‌نامه داخلی مجلس اگر در هر دوره مجلس به یک وزیر 3 کارت زرد داده شود زمینه استیضاح وی در پارلمان فراهم می‌شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب