امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10666 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد؛

تخصیص منابع مالی و اعتبارات سازمانی؛ نیازمند مدیریت هوشمند و پاسخگواست

خبرایران : دکتر محمد جواد کبیر مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران مدیریت هوشمند و پاسخگو در تخصیص به موقع منابع مالی و اعتبارات سازمانی را یک ضرورت و رمز موفقیت سازمان در این برهه زمانی دانست.
تخصیص منابع مالی و اعتبارات سازمانی؛ نیازمند مدیریت هوشمند و پاسخگواست

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران؛ دکتر محمد جواد کبیر در جمع مدیران ارشد این سازمان گفت: چنانچه سازمان های بیمه گر پایه از کارآیی و اثربخشی لازم در پیشبرد نظام سلامت برخوردارنباشند؛ پاسخگویی لازم را به مخاطبان نخواهند داشت.

وی همچنین متذکر شد: ما بیش از 100 کشور دنیا را در رابطه با پیشرفت نظام سلامت مورد بررسی قرار دادیم که در اکثریت قریب به اتفاق آن ها نظامهایی در ارائه خدمات سلامت در جامعه موفق بودند  که ساز و کار بیمه ای مطلوبی را داشتند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با تاکید بر انضباط کاری در انجام امور سازمانی گفت: ما نیازمند ممارست هرچه بیشتر مدیران هستیم به نحوی که در پیشبرد اهداف سازمانی به گونه ای حرکت کنیم تا ضمن مستند  سازی عملکردها، برای انجام آنها ادله قانونی داشته باشیم.

دکتر کبیر با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی سازمان و همچنین تشکر از تمامی کسانیکه به نحوی در تدوین و تهیه این برنامه زحمات زیادی کشیدند؛ گفت: ما با اجرای این برنامه باید تلاش کنیم تا ادبیات روشنی بین ستاد و ادارات کل استانی برقرار نماییم چرا که این امر موجب تعالی، پویایی و سرزندگی سازمان خواهد شد.

وی در این راستا اولین و مهمترین گام را پایبندی و التزام مدیران ارشد را به برنامه عملیاتی سازمان دانست.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب