امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10663 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران خبرداد؛

تجمیع منابع مالی لازمه کارآمدی بیمه ها است/بیمه سلامت ایران اقدام به تشکیل کمیته کنترل هزینه نمود

خبرایران: سازمان بیمه سلامت ایران تلاش دارد از طرح تحول سلامت به عنوان مهمترین ره آورد دولت تدبیر و امید حمایت نموده و استمرار آن را تقویت نماید.
تجمیع منابع مالی لازمه کارآمدی بیمه ها است/بیمه سلامت ایران اقدام به تشکیل کمیته کنترل هزینه نمود

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان بیمه سلامت ، بر اساس سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و تکالیف برنامه پنجم و ششم توسعه کشور، تأمین منابع مالی پایدار در بخش سلامت، و توسعه کمی و کیفی بیمه ها و همچنین مدیریت منابع توسط سازمانهای بیمه گر جزء اولویت های این سازمان است.

 مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با توجه به بحث تجمیع منابع مالی در سازمانهای بیمه گر گفت: این سازمان تلاش دارد از طرح تحول سلامت به عنوان مهمترین ره آورد دولت تدبیر و امید حمایت نموده و استمرار آن را تقویت نماید 

دکتر محمد جواد کبیر ضمن تاکید بر مدیریت منابع مالی در سازمانهای بیمه گر افزود: در این راستا سازمان بیمه سلامت ایران اقدام به تشکیل کمیته کنترل هزینه نمود.

وی همچنین متذکر شد: اگر ما در سازمان های بیمه گر نظام ارزیابی و پایش دقیق نداشته باشیم، نمیتوانیم برای بهینه هزینه نمودن عنوان منابع مالی اقدام کنیم که در این زمینه سازمان بیمه سلامت ایران در طی یکسال گذشته و بر اساس برنامه عملیاتی کمیته تحلیل هزینه را در ادارات کل بیمه سلامت استان ها تشکیل و فعال نموده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران یادآور شد: ما باید منابع مالی خود را درست مدیریت کنیم، تا در این راستا بتوانیم با حل نمودن چالش های پیش روی خود، پاسخگوی مناسبی را نسبت به مراکز درمانی طرف قرارداد و واحدهای مجری طرح تحول سلامت داشته باشیم، تا بتوانیم نظام سلامت کشور را ارتقاء بخشیم.

دکتر کبیر در پایان اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت ایران متولی یکسان سازی رسیدگی به اسناد یارانه ای هزینه هایی بود که وزارت بهداشت از محل هدفمندی پرداخت می کرد که این یک نقطه مثبت در راستای هماهنگی و همکاری فی ما بین سازمانهای بیمه گر و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال گذشته تلقی می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب