امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10577 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مراسم احیای شبهای قدر در مساجد منطقه 15

خبرایران : مراسم احیای شبهای قدر و سوگواری شهادت حضرت علی (ع) در 14 مسجد منطقه 15 با عنوان «فجر رستگاری» برگزار می شود.
مراسم احیای شبهای قدر در مساجد منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: مراسم احیای شب های قدر در مساجد منطقه با قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، سخنرانی ، مراسم قرآن گرفتن بر سر و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار می شود.

حیدری خاطر نشان کرد: این مراسم در مسجد نبوی محله ولی عصر(عج)، مسجد قدس محله مطهری، مسجد ائمه محله مظاهری، مساجد رضایی و سعادت محله طیب در ناحیه یک برگزار می شود.

به گفته وی مسجد علی بن ابیطالب (ع) در محله اتابک، مسجد اصحاب الحسین (ع) در محله هاشم آباد و مسجد المهدی (عج) در محله ابوذر ناحیه 2، مسجد فاطمیه (س) در محله افسریه شمالی و مسجد الزهرا(س) در محله افسریه جنوبی ناحیه 5 ، مساجد صدیقه کبری(س) در محله والفجر و امام حسین (ع) در محله مسعودیه ناحیه 6 از جمله مساجدی هستند که مراسم فجر رستگاری در آنها برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه از برگزاری مراسم شب های قدر در دو ناحیه حریم منطقه خبر داد و گفت: مساجد الزهرا(س) در ناحیه 7  و نبی اکرم (ص) در ناحیه 8  نیز برای برپایی این مراسم معنوی برنامه ریزی شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب