امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10562 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد؛

گاهی باید نگاهمان را تغییر داده و زیبایی های شهررا ببینیم/ متاسفانه با فضای بین افراط و تفریط رو به رو هستیم

خبرایران : دکتر جمال کامیاب مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه برای داشتن نگاهی متعادل به فضاهای شهری باید نگاهمان را عوض کنیم،گفت: قبل از هر چیز باید کمی نگاهمان را عوض کنیم و با شستن چشم ها، گاهی شهر را زیباتر ببینیم.
گاهی باید نگاهمان را تغییر داده و زیبایی های شهررا ببینیم/ متاسفانه با فضای بین افراط و تفریط رو به رو هستیم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و اور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، در مراسم افتتاح نورپردازی بلوار کشاورز که با حضور مهندس عبدالهی" معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد،دکتر جمال کامیاب در مراسم افتتاح نورپردازی بلوار کشاورز در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص اینکه دو دیدگاه در باره تهران وجود دارد که آن را شهری تاریک و یا شهری با آلودگی نوری بالا معرفی می کند، گفت: این تصور بسته به موقعیتی که در آن قرار می گیریم و می تواند هر کدام از این دو دیدگاه وجود داشته باشد باشد چراکه متاسفانه با فضای بین افراط و تفریط رو به رو هستیم.

دکتر کامیاب ادامه داد: گاهی اوقات در یک خیابان می بینیم یک شهروند در یک مغازه هر چه چراغ دارد برای معرفی کالای خودش روشن کرده و یا گاهی از یک خیابان مهم دیگری حتی در اوایل شب هم به علت تاریکی نمی توان عبور کرد.

دکتر کامیاب با بیان یاینکه برای داشتن نگاهی متعادل به فضاهای شهری باید نگاهمان را عوض کنیم، افزود: قبل از هر چیز باید کمی نگاهمان را عوض کنیم و با شستن چشم ها، گاهی شهر را زیباتر ببینیم. نیاز به طور دیگر دیدن داریم تا همین تغییر دیدگاه بتواند در عمل در آنچه که در واقعیت شهر می گذرد، تاثیر خودش را بگذارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در پاسخ به اینکه به نظر شما این شعار آرمانی به نظر نمی رسد؟ گفت: اگر از همان ابتدا یک نگاه بدبینانه و منفی داشته باشیم ، چندان نمی توانید امیدوار باشید که وضع بهتری را  شاهد باشید. اما همان نگاه خوش بینانه، آرام آرام ما را به سوی شهر زنده تر و پویاتر رهنمون خواهد شد.

کامیاب درباره اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران در زمینه فضاهای شهری، گفت: ما وظایف متعددی که شامل اهداف مندرج در اساسنامه سازمان در حوزه نورپردازی، حوزه هنرهای شهری، حوزه پیرایش شهری می شود را بر عهده داریم که طبیعتا موضوعات متفاوتی است و باید در سطح شهر درباره آنها کار شود که امیدواریم حاصل فرآیند همه اینها شهر بهتری باشد که در آن زندگی می کنیم.ما تمامی تلاشمان را برای اینکه احساس خوبی را در شهرمان داشته باشیم به کار خواهیم بست.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب