امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10533 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران اعلام کرد؛

ائمه جماعات نقطه قوت اجرای پروژه خط سفید هستند

خبرایران: ائمه جماعات به عنوان مشعل داران هدایت ، از ارکان اصلی ، تاثیر گذار و نقطه قوت در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در اجرای پروژه خط سفید هستند.
ائمه جماعات نقطه قوت اجرای پروژه خط سفید هستند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده مشاور شهردار و رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران در همایش فصلی ائمه جماعات شمیرانات که با حضور مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک، عزت ا... خانمحمدی فرماندار شمیرانات ، ائمه جماعات شمیرانات و... در موزه دارآباد برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تهران با توجه به جمعیت آن فقیر ترین استان ایران از نظر تعداد مساجد است و سعی بر این است که 400 مسجد جدید در این شهر با مشارکت شهروندان احداث شود.

وی گفت: مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران 52 میلیارد تومان به مساجد کمک کرده است که باید همه مناطق به این امر توجه ویژه کنند و برای توسعه و ساماندهی مساجد همکاری نمایند که در این بین شهرداری منطقه یک بین مناطق شهر تهران رتبه اول را دارد و کمک های بسیار خوبی در حوزه ساماندهی ، بهسازی ، احداث مساجد و حوزه های علمیه داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده تصریح کرد: شهردار تهران سالانه 400 میلیارد تومان صرف جمع آوری زباله می کند در حالی که با فرهنگ سازی و آموزش تفکیک پسماند با همکاری  ائمه جماعات در مساجد و جمع نمازگزاران می توان هزینه ها را به حداقل رساند .

بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک نیز در این مراسم از ائمه جماعات و علما خواست در خصوص مبحث خط سفید ، زمین پاک آسمان آبی اطلاع رسانی مناسب به شهروندان در مساجد و مراکز مذهبی ارائه دهند تا با همکاری مساجد که محور اصلی فعالیت های شهرداری ها محسوب می شوند در جهت رسیدن به شهری ایده آل برای زیست بهتر پیش برویم.

وی گفت: با مشارکت ائمه جماعت در طرح آموزش خط سفید آسمان آبی زمین پاک شهری آرام با فرهنگ ترافیکی و زمین پاک بدون زباله خواهیم داشت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب