امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10520 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 21 اعلام کرد؛

استقبال شهروندان غرب تهران از برنامه های مفرح ماه مبارک رمضان

خبرایران: شهردار منطقه 21 از استقبال شهروندان این منطقه از برنامه های مفرح مدیریت شهری به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
استقبال شهروندان غرب تهران از برنامه های مفرح ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، جمال بافرانی گفت: بخشی از برنامه های پیش بینی شده برای شهروندان برگزاری کلاس های آموزشی در سطح منطقه است که شامل کلاس های تغذیه سالم، برگزاری دوره های اموزشی عدم مصرف ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در مراسم و برنامه های ماه مبارک رمضان، اقدامات لازم برای افطار و سحر است.

وی غبارروبی مساجد و حسینیه ها، توزیع مواد شوینده جهت نظافت و بهداشت مسجد، ارائه مشاوره تغذیه با تاکید بر طب اسلامی و... را از دیگر برنامه ها دانست که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و گفت:مشاوره های پزشکی، برگزاری مسابقات سلامت محور، غربالگری قند و فشار خون، تهیه و توزیع اقلام اموزشی، برگزاری سخنرانی آموزشی سلامت محور، مثل مهارت های زندگی، بهداشت فردی و گروهی، نقش آموزه های دینی در ارتقای سلامت و... از دیگر برنامه های شهرداری در طول این ماه است.

به گفته شهردار منطقه 21 سعی شده تا برنامه سخنرانی های اموزشی در زمان بعد از اقامه نماز ظهر و عصر یا مغرب و عشاء برگزار شود.

بافرانی ادامه داد: در این میان برنامه هایی نیز برای کودکان ترتیب داده شده که این برنامه از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از استقبال چشمگیر شهروندان از غرفه های سلامت در بوستان نرگس خبر داد و گفت: این غرفه ها همه شب اماده پذیرایی از شهروندان این منطقه هستند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب