امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10519 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با اجرای طرح شهر در دست بچه ها؛

2 هزار و 700 کودک و نوجوان شهر را در دست گرفتند

خبرایران: در راستای ایجاد ارتباط مستقیم با دانش آموزان و رویارویی آنها با فرآیندها و ظرفیت های مدیریت شهری ، از ابتدای سال گذشته تا کنون بیش از 2 هزار و 700 کودک و نوجوان در طرح شهر در دست بچه ها شرکت کردند.
2 هزار و 700 کودک و نوجوان شهر را در دست گرفتند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، بی نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزشهای شهروندی با اعلام خبر فوق اظهار داشت : این طرح در سطح مناطق شهر تهران و با محوریت ادارات آموزشهای شهروندی اجرا می شود و مخاطبان آن دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول با اولویت دانش آموزان طرح شهردار مدرسه و مدارس هیئت امنایی هستند که سال گذشته بیش از 2 هزار و 730 کودک و نوجوان و امسال نیز 34 نفر تا کنون شرکت کردند.

وی گفت : این طرح در قالب تورهای نیم روزه در دو بخش درون و برون سازمانی برگزار و با  همکاری نواحی ده گانه و خانه های علم و زندگی محلات اجرا می شود که در بخش درون سازمانی شامل بازدید از سازمان آتش نشانی، بوستان ها، اداره زیباسازی، مترو، پایانه ها و... و در بخش برون سازمانی شامل موزه ها،اماکن مذهبی و امامزادگان(ع)، زیستگاه ها و منابع طبیعی، خانه فرهنگ و... است.

سیاوشی خاطر نشان کرد : طرح شهر در دست بچه ها به طور ماهانه در ده مدرسه درشمال تهران اجرا و  از ابتدای سال تا اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و در تابستان نیز با توجه به تعطیلی مدارس با همکاری سراهای محلات ، خانه های کودک، مدارس طرح اوقات فراغت و... اجرا می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب