امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10463 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بافرانی خبر داد ؛

سرانه فضای سبز منطقه 21 به 48 متر مربع افزایش یافت

خبرایران: شهردار منطقه 21 از افزایش سرانه فضای سبز این منطقه از 17 متر مربع به 48 متر مربع به ازای هر شهروند در خبر داد .
سرانه فضای سبز منطقه 21 به 48 متر مربع افزایش یافت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، جمال بافرانی با بیان این مطلب گفت : طبق استانداردهای شهری سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند در شهر تهران 17 متر مربع است که این رقم در منطقه 21 به 48 متر مربع ارتقا یافته که در حدود سه برابر بیشتر از استاندارد شهری است .

وی افزود : توسعه فضای سبز در منطقه 21 ، طی 3 سال اخیر از 530 هکتار به 780 هکتار رسیده است که این افزایش در راستای برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران در حوزه مدیریت شهری صورت گرفته که طبق این برنامه و تا پایان سال 97 در صورت تأمین منابع آبی ، سرانه فضای سبز در منطقه باید به ازای هر شهروند به 59 متر مربع افزایش یابد .

بافرانی در ادامه با اشاره به کمبود منابع آبی در این منطقه اظهار داشت : اولویت در منطقه 21 ، تأمین منابع آبی برای توسعه فضای سبز از طریق ایجاد زیر ساخت های لازم در خصوص شبکه های آبرسانی و تکمیل آن است تا به اهداف 5 ساله دوم شهرداری تهران جهت توسعه و ارتقای سرانه فضای سبز شهری برسیم .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب