امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10450 تاریخ انتشار: شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با ماه مبارک رمضان در منطقه 21 انجام می شود ؛

آزاد سازی محکومین مالی با اولویت زنان سرپرست خانوار

خبرایران: شهردار منطقه 21 از حمایت نیازمندان ، ایتام و تکریم ، اطعام بی خانمان ها و آزادسازی محکومین مالی با اولویت زنان سرپرست خانوار در قالب طرح تابش در سطح این منطقه خبر داد .
آزاد سازی محکومین مالی با اولویت زنان سرپرست خانوار

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، جمال بافرانی شهردار منطقه با بیان این مطلب گفت : همزمان با ماه مهمانی خدا ، طبق دستورالعمل های ارسالی از سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران مبنی بر اکرام نیازمندان ، محرومین و ایتام ، برنامه هایی با محوریت خدمات اجتماعی ، کارآفرینی ، توانمند سازی ، توسعه رفاه و مشارکت های اجتماعی و گردشگری انجام می شود .

وی افزود : فروش محصولات کارآفرینان و صاحبان کسب و کار و مشاغل خانگی ، تشکیل مجمع خیرین و دبیرخانه آن در سطح منطقه ، آزاد سازی محکومین مالی با اولویت زنان سرپرست خانوار ، توزیع نان صلواتی بین نیازمندان توسط خیرین محلات ، برپایی سفره های افطاری و نذورات مردمی در مساجد از اقدامات مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه 21 است .

بافرانی در ادامه با اشاره به اجرای طرح " حامی " در منطقه اظهار داشت : تهیه و تکمیل بانک اطلاعات محرومین محلی در قالب طرح " حامی " در دستور کار مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه 21 قرار دارد .به گفته این مقام مسئول ، تورهای گردشگری با نام " مهمان طهران " ویژه شب های ماه مبارک رمضان ، آماده ارائه خدمت به شهروندان است .

شهردار منطقه 21 در پایان تصریح کرد : تمامی این برنامه ها محله محور است و با همکاری مدیران محلات ، خیرین ، سازمان های مردم نهاد و شهروندان منطقه در طول ماه مهمانی خدا برگزار می شود .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب