امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10397 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به منظور بررسی نحوه اجرای برنامه شب های ماه مبارک رمضان صورت گرفت:

بازدید شبانه حجت الاسلام امرودی از نمایشگاه های فصل نیایش مناطق 1 و 10 و 11 و 13

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به صورت شبانه با حضور در بام شرقی پایتخت و بوستان های تهرانی، رازی و پیروزی از نمایشگاه های فصل نیایش مناطق 1 و 10 و 11 و 13 بازدید کرد.
بازدید شبانه حجت الاسلام امرودی از نمایشگاه های فصل نیایش مناطق 1 و 10 و 11 و 13

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران،  معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به صورت شبانه با حضور در بام شرقی پایتخت و بوستان های  تهرانی، رازی و پیروزی از نمایشگاه های فصل نیایش مناطق 1 و 10 و 11 و 13 بازدید کرد و نوع محتوای تولیدی، میزان رضایتمندی مردم از نوع برنامه ها و بهره گیری از ظرفیت های محله ای در برپایی و اجرای نمایشگاه ها و همچنین نحوه آماده سازی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس را مورد بررسی قرار داد.حجت الاسلام والمسلمین امرودی در این بازدید از نزدیک در جریان نحوه همکاری شهرداری با نهادها و مراکز فرهنگی، نحوه ارائه خدمات به شهروندان و محتوای تولید شده در این نمایشگاه ها قرار گرفت و طی گفت و گو با شهروندان میزان رضایت آنان را از برنامه های ارائه شده جویا شد.

حجت الاسلام امرودی در بازدید از نمایشگاه فصل نیایش بوستان پیروزی:

تقدیر از حضور گسترده طلاب جوان و استفاده از ظرفیت های محلی منطقه 13

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از نمایشگاه فصل نیایش منطقه 13 در بوستان پیروزی از حضور گسترده طلاب جوان و ظرفیت های محلی در برنامه های ماه مبارک رمضان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین امرودی به صورت شبانه ا همراهی نجاریان قائم مقام شهردار منطقه و اسماعیل عربلو معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 از نمایشگاه فصل نیایش که در ایام ماه مبارک رمضان در بوستان پیروزی این منطقه برپاشده است، بازدید کرد.

وی همزمان با ماه مبارک رمضان از  5 پرديس شامل پردیس فرهنگی - قرآنی (آئینی)، پردیس فرهنگی، هنری و اجتماعی،  پردیس مدیریت تغیرات فرهنگی - جاهلیت مدرن، پردیس آئین های سنتی، اقوام ایرانی،  پردیس ورزشی- تفریحی در بوستان پیروزی را از نزدیک بازدید کرد و در جریان نوع خدمت رسانی آنان به شهروندان منطقه 13 قرار گرفت.

در این نمایشگاه 34 غرفه با نام های قرآن بخوانید جایزه بگیرید،  سیده زینب (س)،  قصه های قرآنی،  احکام پاسخگویی به شبهات، نقاشی های کودکانه و خمیربازی،  اقوام فارس،  اقوام آذربایجان،  اقوام ترکمن،  اقوام خراسان، اقوام ارومیه،  قالیبافی،خوشنویسی، مشاوره حقوقی، سلامت، طب اسلامی، فرق و جریان های نوظهور، آسمان آبی، زمین پاک،  بازیهای کامپیوتری،  عفاف و حجاب، سینما مقاومت،   محصولات فرهنگی،  تربیت فرزند، معرق،  عکس یادگاری، سفالگری، حجره (مباحث دینی)،  هویت انقلابی، سبک زندگی، هویت دینی، هویت محله ای، هویت ملی،  مدیریت تغییرات فرهنگی،  غرفه های ورزشی،  غرفه های کارآفرینی،  مشاوره خانواده  و مشاوره ازدواج برپا شده  و در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 19 تا 24 در بوستان پیروزی میزبان شهروندان است.

حضور طلاب جوان در برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و قرآنی در قالب های مختلف برای کودکان و نوجوانان و بهره گیری از ظرفیت های محله ای منطقه 13 از مواردی بود که مورد تقدیر معاون اجتماعی شهردار تهران در بازدید از نمایشگاه فصل نیایش این منطقه قرار گرفت.

با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران

نمایشگاه قرآنی فصل نیایش در بام شرقی پایتخت افتتاح شد

 

نمایشگاه قرآنی فصل نیایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بام شرقی پایتخت واقع در منطقه یک شهرداری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نمایشگاه قرآنی فصل نیایش همزمان با پنجم ماه رمضان در بلندای شرقی تهران واقع در منطقه یک شهرداری تهران آغاز بکار کرد.

شهرداری منطقه یک نمایشگاهی با مشارکت سپاه ناحیه جماران متشکل از 30 غرفه با رویکرد قرآن، نهج البلاغه، عفاف، حجاب، آسمان آبی و زمین پاک با حضور  حجت الاسلام والمسلمین امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمد امینی مسئول روابط عمومی معاونت امور اجتماعی کل شهرداری تهران، بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک و شهرام پاشایی مدیر اداره فرهنگی منطقه یک در بام شرقی تهران افتتاح کرد.

سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک نیز در این باره خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه قرآنی در عرصه 10 هزار متری که حالا بخش بزرگی از آن، محل نشست بیش از 5 هزار تماشاگر است؛ برگزار شده و میزبان شهروندان تهرانی است.

بازدید از غرفه های 60 گانه نمایشگاه شوق ضیافت در منطقه 10

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور در بوستان تهرانی از نمایشگاه شوق ضیافت منطقه 10 بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین امرودی به صورت شبانه از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی نمایشگاه شوق ضیافت منطقه 10 و محتوای ارائه شده به شهروندان قرار گرفت.

حجت الاسلام امرودی همچنین با حضور در این نمایشگاه از  بخش صحنه این نمایشگاه که در زمینه ترویج فرهنگ شهروندی و سخنرانی کوتاه و آموزنده اخلاقی و اجتماعی و مذهبی برنامه هایی در قالب قرائت قران، تقدیر از برندگان مسابقات فرهنگی و هنری، اجرای سرود و نمایش های کاربردی و موضوع محور، جمع خوانی ادعیه و نیایش، نمایش و سرودهای آیینی و ... برگزار شده است؛ بازدید به عمل آورد.

نمایشگاه ویژه برنامه های شوق ضیافت برای گروهای سنی و اقشار مختلف شهروندان شامل 60 غرفه در قالب فعالیت پردیس های فرهنگی- قرآنی(آئینی)، هنری و اجتماعی، مدیریت تغییرات فرهنگی- جاهلیت مدرن، آئین های سنتی اقوام ایرانی، ورزشی ،غنچه های قرآنی، درس نور،خانه نور، معراج مومن، زلال احکام، جنود شیطان، قرآن و سبک زندگی، گلدسته های نور، قاب بندگی، نذر کتاب، نمایش برای همه،شمسه،شهریار شهر من باش،طب اسلامی و تغذیه و پردیس های ایران شناسی،نقاشی (خط سفید و کودکان )،اخلاق شهروندیدر نهج البلاغه، شهریار شهر من باش، صیانت از نعمت های الهی، طب اسلامی، مهدویت، مسابقات فرهنگی و مذهبی و ...  در بوستان تهرانی تدارک دیده شده است و تا پایان ماه مبارک از ساعت 22ا لی 2 بامداد پذیرای شهروندان است.

بازدید از نمایشگاه فصل نیایش منطقه 11 در بوستان رازی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران شب گذشته با حضور در بوستان رازی از نمایشگاه فصل نیایش منطقه 10 بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین امرودی طی بازدید از غرفه های 40 گانه نمايشگاه فصل نيايش منطقه 11 به بررسی نوع محتوای تولیدی، نحوه همکاری شهرداری با نهادها و مراکز فرهنگی، میزان رضایتمندی مردم از نوع برنامه ها و بهره گیری از ظرفیت های محله ای در برپایی و اجرای نمایشگاه پرداخت.

در نمايشگاه فصل نيايش  35 غرفه شامل عرضه محصولات فرهنگی – آیینی، مسابقات قرآنی، آشنایی با قرآن، تأثیرات روزه بر سلامت روحی و روانی، سبک زندگی قرآنی، برنامه نمایش ویژه کودکان، روایت خاطرات رمضان در جبهه، قصه‌گویی و تئاتر خیابانی، برگزاری جشن ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) و ویژه برنامه سوگواری شب‌های قدر است و سایر غرف برای عرضه محصولات سنتی شهرهای مختلف طی ماه مبارک رمضان از ساعت 9 الي 12 هر شب در بوستان رازی میزبان شهروندان است.

بازدید از آماده سازی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران شب گذشته طی بازدید های خود برای اطلاع از نحوه آماده سازی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین امرودی با حضور در باغ موزه دفاع مقدس از نزدیک در جریان نحوه آماده سازی فضای این نمایشگاه قرار گرفت.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی  قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود و امسال فاز 1 باغ کتاب شامل 10 هزار مترمربع فضای مسقف و 50 هزار مترمربع فضای باز در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب