امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10396 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در مراسم معارفه شورایاران غرب تهران عنوان شد؛

آغاز مطالعات سند توسعه محلات منطقه 21 / شورایاران غرب تهران با مدیران شهری در قالب یک تیم کار می کنند

خبرایران: شهردار منطقه 21 در جلسه معارفه شورایان محلات 13 گانه این منطقه بر همکاری متقابل و تیمی شورایاران و مدیران شهری جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان در سطح محلات تأکید کرد .
آغاز مطالعات سند توسعه محلات منطقه 21 / شورایاران غرب تهران با مدیران شهری در قالب یک تیم کار می کنند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، در ابتدای این جلسه هر کدام از شورایان محلات ، به معرفی و بیان دیدگاه های خود در زمینه تعامل و همکاری متقابل و مثبت با مدیران منطقه ای جهت داشتن محله ای پویا و آباد پرداختند و به تعدادی از مشکلات و معضلات موجود در محله خود اشاره داشتند .

در ادامه جمال بافرانی شهردار منطقه 21 با اشاره به آغاز فعالیت دوره چهارم شورایاری محلات افزود : در این دوره طبق تأکیدات مدیریت کلان شهر تهران ، تمامی تعاملات و همکاری های شورایاران با مدیران شهری مرحله به مرحله طبق آیین نامه ها و دستورالعمل های مشخص شده از سوی شهرداری تهران انجام خواهد شد تا شاهد هیچگونه تنش ، عدم شفافیت در انجام وظایف محوله ، ناهماهنگی و دیگر مشکلات موجود در سنوات گذشته نباشیم .

وی با بیان اینکه اگر شرح وظایف و تکالیف به درستی و در چارچوب های معین و مدون تدوین شود ، شاهد ارائه بیشترین خدمات به شهروندان با کمترین اختلاف نظرات خواهیم بود متذکر شد : جلسات ماهیانه با شورایاران باید طبق برنامه ریزی های منسجم و به صورت منظم و بدون وقفه با حضور تمامی معاونان و شهرداران نواحی برای رفع مشکلات و معضلات موجود در محلات 13 گانه منطقه برگزار شود ، تا با تعامل و همکاری های دو جانبه تصمیمات درست و عملیاتی جهت پیشبرد اهداف سازمانی اتخاذ شود .

به گفته شهردار منطقه 21 شورایاران در دوره جدید با مدیران منطقه ای در قالب یک " تیم " همکاری خواهند داشت تا به دور از حاشیه و درگیری و با تلاش و همدلی دو سویه بیشترین خدمت را به شهروندان منطقه ارائه دهند .

وی در ادامه خطاب به شهرداران نواحی گفت : در دوره جدید ، شهرداران نواحی باید بیش از گذشته با شورایاران در فضایی دوستانه و صمیمانه ، تعامل و همکاری داشته باشند ، چرا که هر کدام از نواحی بیشترین ارتباط را با محلات خود دارند و قطعا در احصا ، بررسی و رسیدگی به مشکلات و معضلات محلات ناحیه خود صاحب صلاحیت بیشتری هستند .

شهردار منطقه 21 در ادامه ضمن اشاره به بازدید های گام به گام از سطح محلات 13 گانه منطقه این امر را در راستای نگهداشت شهر و همچنین ارتقای سطح کیفی معیشت شهروندان محلات دانست و بیان کرد : تمامی تلاش ما این است که در رسیدگی به محلات عدالت و مساوات را رعایت کرده ، اما محلات غیر برخوردار نیاز به رسیدگی ویژه و بیشتری دارند ، چرا که محلات غیر برخوردار باید از لحاظ امکانات و شرایط رفاهی با محلات برخوردار یکسان باشند و این امر غیر قابل اجتناب خواهد بود .

بافرانی با تأکید بر اینکه در سال جاری طبق دستور مدیریت کلان شهر تهران ، تمرکز مدیران منطقه ای اتمام پروژه هایی با پیشرفتی بالغ بر 50 درصد است ، متذکر شد : هیچ پروژه جدیدی اعم از ضروری یا غیر ضروری در منطقه آغاز نخواهد شد و اعتبارات جاری صرفا در راستای اتمام و بهره برداری از پروژه های در دست احداث هزینه خواهد شد .

شهردار منطقه 21 از پیگیری سند توسعه محلات 13 گانه منطقه خبر داد و افزود : مطالعات در راستای پیگیری سند توسعه محلات آغاز شده است و تمامی تلاش ما اینست که بر اساس این سند ، نیازهای محلات احصاء شود و بر اساس نیازمندی محلات ، بودجه بندی صورت گیرد که این امر کاری پیچیده و وقت گیر است اما در صورت انجام نتایج مثمر ثمر و با ارزشی را در راستای توسعه و آبادانی محلات به همراه دارد .

این مقام مسئول در پایان ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع شورایاران از دلسوزی و همدلی آنها قدردانی و تصریح کرد : مدیران منطقه ای از هیچگونه کمک و مساعدتی در راستای خدمت رسانی به شهروندان دریغ نخواهند کرد چرا که همه ما خادمین مردم هستیم و باید از تمامی توان ، دانش و تجربه خود برای عملیاتی کردن وعده های مدیریتی خود بهره برده تا منطقه ای رو به رشد و آباد با شهروندانی با نشاط داشته باشیم و این امر جز با همکاری و همیاری دو جانبه میان مدیران شهری و شورایاران محقق نخواهد شد .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب