امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10393 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ختم گروهی قرآن کریم در مساجد منطقه 15

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از اجرای برنامه «تلاوت نور» و ختم گروهی قرآن کریم در 13 مسجد منطقه در ايام ماه مبارک رمضان خبر داد.
ختم گروهی قرآن کریم در مساجد منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: اين برنامه با هدف انس بيشتر روزه داران با قرآن و آشنایی با روش هاي قرائت صحيح در مساجد منطقه برپا مي شود.

 به گفته وي برنامه تلاوت نور در مسجد نبوی در محله ولی عصر (عج)، قدس در محله مطهری، سعادت در محله شوش بعد از نماز ظهر و عصر و در مساجد حضرت ابوالفضل (ع) در محله مظاهری، امام جعفرصادق(ع) در محله مینابی و اباذر در محله طیب ناحیه یک برپا می شود.

حیدری خاطر نشان کرد: این برنامه همچنین در سه مسجد ناحیه دو شامل حضرت علی اکبر(ع) در محله هاشم آباد، مسجد جامع قمربنی هاشم در محله اتابک و مسجد القرآن در محله ابوذر قبل از نماز ظهر و عصر برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری برنامه ختم گروهی قرآن کریم در مسجد امام رضا (ع) در محله کیانشهر شمالی ناحیه سه و مسجد رضویه محله افسریه شمالی در ناحیه پنج قبل از نماز ظهر و عصر و در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در محله والفجر و مسجد جامع مسعودیه در ناحیه شش و مسجدنبی اکرم (ص) محله خاورشهر در ناحیه هشت بعد از نماز مغرب و عشاء خبر داد. 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب