امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10355 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بمنظور آموزش هر چه بهتر خط سفید، آسمان آبی و زمین پاک؛

تصویر برداری سریال «محله گل و بلبل» در منطقه 22 کلید خورد

خبرایران : مراحل تصویرداری سریال «محله گل و بلبل» در منطقه 22 آغاز شد.
تصویر برداری سریال «محله گل و بلبل» در منطقه 22 کلید خورد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، ساخت این سریال بمنظور ترویج فرهنگ اجرای طرح خط سفید، آسمان آبی، زمین پاک و با اختصاص لوکیشن مناسب از سوی شهرداری منطقه به گروه سازنده آن، مدتی است در قطب تفریحی گردشگری پایتخت آغاز شده است.

سید کامران هاشمیون مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 22 در این باره گفت: در این سوله با اجرای دکور نمایی از محله بر اساس معماری ایرانی اسلامی محله ای کوچک با یک میدان، یک کوچه، گل فروشی ، نانوایی میوه و آبمیوه فروشی احداث شده است؛ محله ای که یک زورخانه برای پرداختن به ورزشهای پهلوانی دارد و یکی از خانه هایش به یادگار روزگار نه چندان دور، دارای حیاط و به تمامی عناصر سبک زندگی ایرانی و اسلامی آراسته است.

وی افزود: در این سریال به زباله و تفکیک از مبدا آن پرداخته می شود و بمنظور اجرای هر چه بهتر طرح خط سفید، آسمان آبی و زمین پاک، سریال حاوی پیامهای آموزشی است.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 با حضور سر صحنه فیلمبرداری بخشهایی از این سریال حاضر شد و ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با تهیه کننده، عوامل و بازیگران سریال با تاکید بر مفاهیم طرح خط سفید، آسمان آبی، زمین پاک گفت: نقش رسانه ملی در جهت فرهنگسازی در زمینه بازیافت همچنین خط سفید و ترافیک شهری بسیار موثر است. در این سریال نیز با توجه به محبوبیت کاراکترهایی که به ایفای نقش خواهند پرداخت، انتقال مفاهیم در زمینه طرح خط سفید آسمان آبی، زمین پاک به تمامی گروههای سنی بویژه گروه سنی کودک و نوجوان آسانتر خواهد بود.

 گفتنی است این سریال در 90 قسمت تهیه و از شبکه 2 پخش می شود و بازیگرانی چون داریوش فرضیایی(عمو پورنگ)، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، امیر نوری، نعیمه نظام دوست، آرش میر احمدی، حدیث فولادوند، جواد انصافی، امیرمحمد متقیان، ابراهیم شفیعی، حمید کاشانی، امیر سهیلی و عرفان برزین در ان به نقش آفرینی می پردازند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب