امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10305 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهندس توجهی خبرداد؛

مرحله دوم خط سفید در شمال تهران در حال اتمام است

خبرایران : زیرساخت های لازم مرحله دوم طرح خط سفید، با رویکرد ارتقای فرهنگ ترافیک و نماد سازی خط سفید با بیش از 90 درصد پیشرفت در معابر شمال تهران در حال اتمام است .
مرحله دوم  خط سفید در شمال تهران در حال اتمام است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس عبدالمطلب توجهی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : اجرای خط سفید در سه مرحله از لحاظ اجرای زیرساخت ها در حال تکمیل است که در هر مرحله 4 آیتم خط کشی های افقی، نصب علائم عمودی (تابلوها و تجهیزات ترافیکی)، مناسب سازی گذرهای پیاده و دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی و نصب تجهیزات هوشمند در آنها اجرا می شود.

وی گفت: در مرحله اول ، دو محور ولنجک و دانشجو در شمال تهران به عنوان طرح پایلوت انتخاب و مطالعات و زیرساخت های لازم در آنها اجرا و تکمیل شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تصریح کرد: مرحله دوم طرح در معابر شریانی درجه 1 و 2 از جمله خیابان های ولیعصر(عج)، شهید باهنر، اندرزگو، شریعتی ، پاسداران و ... بوده که مطالعات آن تکمیل و اجرای زیرساخت ها با پیشرفت بالای 90 درصد در آنها انجام و طرح همزمان وارد مرحله سوم شده است.

این مقام مسئول گفت: مرحله سوم مربوط به اجرای زیرساخت ها در معابر جمع و پخش کننده است که در منطقه یک 118 معبر به طول 89 کیلومتر قرار دارد که شبکه محلی را به شبکه های شریانی 1 و 2 وصل می کنند که مطالعات آن در حال تکمیل است.

وی اجرای آموزش و فرهنگ سازی را بخش دیگری از فعالیت ها دانست و گفت: آموزش با همکاری آموزش های شهروندی و معاونت حمل و نقل و ترافیک با هدف تامین زیرساخت های ترافیکی در مدارس، مساجد، محلات ، حسینیه ها، امامزاده ها و... در حال اجراست.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب