امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10260 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کسانی که پرچم‌دار‌های رنگی انتخاب می‌کنند، چه شخصیتی دارند؟؛

ورود S6 آبی و S6 Edge سبز به بازار

خبرایران: گوشی‌های هوشمند GALAXY S6 و GALAXY S6 Edge با رنگ‌های جدید در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. پرچم‌دارهای سامسونگ که با رنگ‌های آبی توپاز (Blue Topaz) و سبز زمردی (Green Emerald) وارد بازار می‌شوند، پیش از این فقط در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی در بازار موجود بودند.
ورود S6 آبی و S6 Edge سبز به بازار

آبی توپاز که اختصاصاً برای GALAXY S6 ارائه شده است، ظاهری چشمگیر اما در عین حال، ملایم و آرام‌بخش دارد که به‌عنوان یکی از شیک‌ترین رنگ‌های سال برگزیده شده است. بر اساس اعلام پانتون که یک شرکت پیشرو در زمینه پیش‌بینی سلیقه‌ها و علائق رنگی است، چهار طیف رنگ آبی لاجوردی (Aquamarine)، آبی اقیانوسی (Scuba Blue)، آبی کلاسیک (Classic Blue) و آبی تیره (Dusk Blue) در میان لیست 10 رنگ برتر بهار 2015 حضور دارند که برای شرکت‌های طراحی و مد تهیه شده‌اند.

دکتر دونا داوسن، روانشناس مطرح بریتانیایی، در مورد این رنگ می‌گوید: «کسانی که تلفن S6 آبی رنگ را انتخاب می‌کنند، به نظر می‌رسد که با اعتمادبه‌نفس، مشکل‌پسند، باریک‌بین، حساس، سخت‌گیر و احساسی باشند.»

رنگ سبز زمردی نیز به‌طور اختصاصی برای گوشی‌های S6 Edge در نظر گرفته شده و مثال بارزی از فلسفه طراحی شرکت سامسونگ است که در آن، زیبایی و عملکرد ، به یکدیگر می‌رسند.

دکتر داوسن در مورد رنگ سبز می‌گوید: «کسانی که رنگ سبز انتخاب اولشان است، گرایش دارند که متعادل، باوفا، سخت‌کوش، راست‌گو و خیراندیش باشند. این افراد نگران دیگران هستند و همچنین اشتیاق دارند که به عنوان شهروندان خوب جامعه مطرح شوند که هم به اخلاق اهمیت می‌دهند و هم علاقه زیادی به سادگی دارند.» دکتر داوسن ادامه می‌دهد: «سبز که حس دوستی و ارتباط با دیگران را انتقال می‌دهد، نمایشگر زندگی جدید و شروعی دوباره است که معنای امید، قدرت دوباره و انرژی را نیز الهام می‌کند. همچنین پیش از این، ثابت شده است که رنگ سبز در کاهش استرس و نگرانی، نقش به‌‌ سزایی دارد. به همین دلیل هنگامی‌که افراد مضطرب‌اند، آرزو می‌کنند که کاش می‌توانستند در فضایی سبز استراحت کنند.»

تلفن‌های هوشمند S6 و S6 Edge که 26 فروردین ماه به‌طور رسمی در ایران رونمایی شدند، در سه مدل 32، 64 و 128 گیگابایتی در بازار موجود هستند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب