امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10233 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر روابط عمومی مرکز رسانه‌های دیجیتال ارشاد تغییر کرد

خبرایران: با معارفه رئیس گروه توسعه و ترویج فناوری اطلاعات و روابط روابط عمومی، مراسم تودیع مدیر روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برگزار شد.
مدیر روابط عمومی مرکز رسانه‌های دیجیتال ارشاد تغییر کرد

به گزارش خبرایران، صبح امروز مراسم تودیع مدیر روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و معارفه رئیس گروه توسعه و ترویج فناوری اطلاعات و روابط عمومی با حضور بابک دربیکی؛ مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر موسویان؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و مدیران این مرکز برگزار شد.

دربیگی، مشاور وزیر با اشاره به پیاده سازی ساختاری یکپارچه برای روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد وظیفه خود می‌داند تا ارتباط بین معاونت‌ها و سازمان های وزارت متبوع را بیش از پیش ایجاد کند.

در ادامه این مراسم رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ضمن تشکر از زحمات واعظیان در طول دوره تصدی مسئولیتش گفت: حضور چنین نیروی آگاه و کار آشنا در پیشبرد اهداف آتی مرکز می تواند بسیار موثر باشد و از وجود ایشان به عنوان مشاور استفاده خواهیم کرد.

همچنین جواد موحد به سمت رئیس گروه توسعه و ترویج فناوری اطلاعات و رابط روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال منصوب شد.

در متن حکم رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال آمده است:

جناب آقای جواد موحد

نظر به تعهد و شایستگی و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم کلیه اختیارات رئیس گروه توسعه و ترویج فناوری اطلاعات و رابط روابط عمومی به جنابعالی واگذار می‌شود.

امید است  با توکل به خداوند متعال با ایجاد تعامل و همکاری با وزارت متبوع در تحقق اهداف و در راستای پیشبرد سیاست‌های این مرکز در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند سبحان آرزومندم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهدای حکم انتصاب به جواد موحد و لوح تقدیر به واعظیان، از تلاش‌های دوره مدیریت وی تشکر و قدردانی شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب