امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10219 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در منطقه 22 صورت می گیرد؛

رقابت یک به چند شطرنج بازان در خانه های سیاه و سفید

خبرایران : فرهنگسرای تهران با مشارکت اداره تربیت بدنی منطقه 22، با هدف ترویج فرهنگ ورزش شهروندی در میان شهروندان بویژه در میان نوجوانان و جوانان، مسابقه شطرنج سیمولتانه برگزار می کند.
رقابت یک به چند شطرنج بازان در خانه های سیاه و سفید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، سید کامران هاشمیون مدیر روابط عمومی منطقه در این باره گفت: « این مسابقه همچون دیگر برنامه های ورزشی فرهنگی و اجتماعی، بمنظور پرکردن اوقات فراغت شهروندان با ورزشها و تفریحات سالم همچنین بالا بردن تواناییهای فکری و ذهنی آنها برنامه ریزی شده و در فرهنگسرای تهران نیز به اجرا در می آید. »

شطرنج سیمولتانه بازی و مسابقه جذابی است که در آن یک نفر همزمان با چند نفر بازی می کند و مهارت و دقت خود را به آزمون می‌گذارد.

گفتنی است مسابقه شطرنج سیمولتانه در منطقه 22 با حضور رضا خلیلی رییس اسبق کمیته توسعه همگانی شطرنج کشور و مربی شطرنج پیشرفته ، روز چهارشنبه 27 خرداد ماه از ساعت 17 تا 20 در فرهنگسرای تهران برگزار می شود و در این مسابقه وی به رقابت با دیگر شرکت کنندگان خواهد پرداخت.

علاقه  مندان می توانند برای حضور در این مسابقه به انتهای بزرگراه شهید حکیم غرب، سه راه دهکده المپیک، بوستان باغ نو ، فرهنگسرای تهران مراجعه کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب