امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10203 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اعتبارات بانک شهرخبرداد؛

تغییر سیاست‌های اعتباری داخلی بانک شهر بر اساس بخشنامه‌های ابلاغی بانک مرکزی

خبرایران : معاون اعتبارات بانک شهرخبرتغییر سیاست‌های اعتباری داخلی بانک شهر بر اساس بخشنامه‌های ابلاغی بانک مرکزی خبر داد.
تغییر سیاست‌های اعتباری داخلی  بانک شهر بر اساس بخشنامه‌های ابلاغی بانک مرکزی

به گزارش خبرایران از مدیریت ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، مرتضی خامی با اشاره به سیاست‌های اعتباری بانک شهر، گفت: همه سیاست‌های اعتباری بانک شهر بر اساس بخشنامه‌های بانک مرکزی است و مطابق با آن دنبال می‌شود‌.

‌وی افزود: بانک شهر از ابتدای تاسیس تا کنون با بهره‌گیری از سیاست‌های اعتباری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای بهینه سیاست‌های اعتباری ابلاغی خدمت‌رسانی به مشتریان را در حوزه‌های مختلف پیگیری کرده است‌.

خامی تصریح کرد: از این رو در سال جدید نیز این بانک به عنوان بنگاه مالی و اقتصادی موثر در اجرای بهینه سیاست‌های بانک مرکزی، اقدام به تغییر سیاست‌های اعتباری داخلی خود با توجه به بخشنامه‌های ابلاغی خواهد کرد‌.

به گفته خامی،  تغییر نرخ سود سپرده‌ها و سود تسهیلات عقود مختلف بانکی هم‌سو با سیاست‌های جدید شورای پول و اعتبار صورت گرفته است.

وی در ادامه خاطر‌نشان کرد: بانک شهر همواره با صدور اطلاعیه‌های مختلف و دستورالعمل‌های داخلی، همه شعب را ملزم به رعایت بخشنامه‌های بانک مرکزی در خصوص بررسی صحت مدارک ارائه شده، اعتبار‌سنجی دقیق و مناسب مشتریان، عدم اعطای تسهیلات به مشتریان بدحساب، توجه هر چه بیشتر به بنگاه‌های تولیدی و ... کرده است و این موضوع را همواره در دستور کار خود قرار دارد.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب