امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10160 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نشست تخصصی سومین جشنواره «جایزه شروه»؛

پیوند ادبیات و هنر تجسمی در فرهنگسرای بهمن

خبرایران : نشست تخصصی سومین جشنواره «جایزه شروه» با عنوان "پیوند تخصصی ادبیات و هنر تجسمی" در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
پیوند ادبیات و هنر تجسمی در فرهنگسرای بهمن

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ در این برنامه که یکشنبه 24 خرداد از ساعت 15 تا 19 با حضور اساتید هنرهای تجسمی در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برگزار می شود؛ رضاهدایت و ایرج محمدی با برگزاری کارگاه گروهی آموزش نقاشی و مجسمه به همراه هنرمندان و علاقه مندان به خلق آثار مجسمه و نقاشي خواهند پرداخت.

گفتنی است؛ سخنرانی یکی از اساتید شاهنامه پژوه، نمایشگاه آثار قهوه خانه ای استاد منصور وفائی و شاهنامه خوانی توسط گروه بیست نفره سفیران صلح و دوستی درکتار اجرای موسیقی زنده سنتی ازدیگر بخش های نشست تخصصی سومین جشنواره «جایزه شروه» است که به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و یادمان " عربعلی شروه "در فرهنگسرای بهمن برگزارمی شود.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن، مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55304138 تماس گرفته یا از سایت http://bahman.farhangsara.ir بازدید کنند.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب