امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10155 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مركز ترجمه حوزه هنری برگزار می‌كند؛

نشست بررسی و آسیب‌شناسی سه دهه ترجمه ادبیات انقلاب اسلامی در شبه‌قاره

خبرایران: نشست بررسی و آسیب‌شناسی سه دهه ترجمه ادبیات انقلاب اسلامی در شبه‌قاره، با حضور استادان و صاحب‌نظران از ایران و شبه‌قاره هند برگزار می‌شود.
نشست بررسی و آسیب‌شناسی سه دهه ترجمه ادبیات انقلاب اسلامی در شبه‌قاره
به گزارش خبرایران از حوزه‌ هنری، در این نشست كه با حضور استادانی همچون پروفسور افتخار حسین عارف، دكتر كریم نجفی برزگر، پروفسور اختر مهدی، پروفسور شریف حسین قاسمی، دكتر اقبال صلاح‌الدّین، دكتر فرزانه اعظم لطفی، دكتر محمّد كیومرثی، دكتر زاهد منیر، دكتر تیمور افضل‌خان، دكتر اخلاق احمد آهن انصاری، دكتر غلام نبی، دكتر علی اكبر شاه و... برگزار خواهد شد، میهمانان به نقد و بررسی سه دهه ترجمه ادبیات انقلاب اسلامی در شبه‌قاره خواهند پرداخت.

نشست بررسی و آسیب‌شناسی سه دهه ترجمه ادبیات انقلاب اسلامی در شبه قاره از ساعت 15 تا 17 روز دوشنبه بیست و پنجم خردادماه 1394 در سالن سلمان هراتی حوزه‌ هنری واقع در تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه برگزار خواهد شد.

مركز ترجمه‌ حوزه‌ هنری با اعلام این خبر، از استادان و دانشجویان علاقه‌مند و همه‌ اهالی فرهنگ و رسانه دعوت كرد تا در این مراسم شركت كنند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب