امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10133 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

روابط پنهانی بلاتر با زنان مدل و ورزشکار + تصویر

خبرایران : انتشار گزارش روابط جنسی سب بلاتر، رئیس اسبق فیفا با زنان مدل و ورزشکار از جمله همسر سابق یکی از فوتبالیست های مشهور جهان که ساعاتی پیش منتشر شد، بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.
روابط پنهانی بلاتر با زنان مدل و ورزشکار + تصویر
به گزارش خبرایران از نشریه اسپانیایی زبان الموندو  در جدیدترین گزارش خود با عنوان "همه زنان در زندگی رییس فیفا " که ساعتی پیش منتشر شد، جزییات تازه ای از روابط عاشقانه سب بلاتر، رییس اسبق فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) را منتشر کرد که نشان می دهد، سب بلاتر با همسر اسبق کریستیانورنالدو، برترین فوتبالیست جهان در سال 2014 میلادی و برخی از زنان ورزشکار  اروپایی در زمان ریاست خود بر فیفا، در ارتباط بوده است. گزارش الموندو هم اکنون، میلیون ها بار توسط سایت های خبری جهان پوشش داده شد. 

این عکس جنجالی :
گزارش اختصاصی از رسوایی جنسی سپ بلاتر

سبب شد که امروز، سایت های خبری جهان چه ورزشی و چه غیر ورزشی، به تحلیل و بررسی خبر جنجالی الموندو بپردازند. 

به گزارش برترین ها، لحظاتی پس از انتشار جزییات رسوایی جنسی رئیس 14 ساله بزرگ ترین نهاد ورزشی جهان توسط این نشریه اسپانیایی، صدها سایت معتبر اینترنت، به بررسی و تحلیل خبر منتشر شده توسط  الموندو پرداختند. بخش خبری یاهو، گزارش رسوایی جدید سب بلاتر را به عنوان خبر اول روز شنبه خود منتشر کرد و از مخاطبان خود خواست به منبع این خبر جنجالی یعنی سایت الموندو مراجعه کنند. 

بر اساس گزارش های منتشر شده ، سب بلاتر 79 ساله که اخیرا از ریاست فیفا استعفا داده است، با Irina Shayk ، همسر اسبق کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید اسپانیا در ارتباط عاشقانه بوده است. سخنگوی ایرینا شایک، امروز در واکنش به انتشار خبر رابطه ایشان با سب بلاتر اعلام کرد که درباره این موضوع سخن نخواهد گفت. خانم شایک، پس از 5 سال، رابطه خود با رونالدو را قطع و با هنرپیشه آمریکایی  Bradley Cooper ازدواج کرد. 
گزارش اختصاصی از رسوایی جنسی سپ بلاتر
نشریه ایندیپندنت نیز امروز در گزارش کوتاهی درباره رسوایی جنسی سب بلاتر نوشت : استعفای بلاتر در هفته گذشته، بی ارتباط با رسوایی های جدید افشا شده وی نیست. این پایگاه خبری اضافه کرد که سب بلاتر پیش از این با تنیسور مشهور IIona Boguska نیز در ارتباط بوده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب