امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 101 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گیشه فروش به روایت سینماهای پایتخت؛

استرداد» جان تازه ای گرفت

خبر ایران: «آسمان زرد کم عمق» 135 میلیون تومان، «استرداد» 300 میلیون تومان و «تنهای تنهای تنها» 80 میلیون تومان‌ فروخته‌اند.
استرداد» جان تازه ای گرفت

به گزارش خبرایران: «آسمان زرد کم عمق» 135 میلیون تومان، «استرداد» 300 میلیون تومان و «تنهای تنهای تنها» 80 میلیون راتومان‌ فروخته‌اند.

 

اکران «آسمان زرد کم عمق» تنها در 12 سینما

 

مختاری از دفتر پخش «هدایت فیلم» در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت فروش «آسمان زرد کم عمق» بیان کرد: فروش این فیلم تا پنج‌شنبه شب (14 آذرماه) در تهران به 120 میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: این فیلم دو، سه روز است که در گوهردشت و حدود 10 روز است که در مشهد اکران شده است و تاکنون فروش شهرستان‌هایش به 12 میلیون تومان رسیده است. قطعا در روز‌های آینده به تعداد سینماهای شهرستانی اکران کننده «آسمان زرد کم عمق» اضافه خواهد شد.

این پخش‌کننده در پایان درباره فیلم‌های آتی دفتر «هدایت فیلم» گفت: قرار است «روز روشن» حسین شهابی پس از «نازنین» در گروه سینمایی «عصر جدید» اکران شود.

 

«استرداد» جان می‌گیرد؟

 

به گزارش ایسنا و بر اساس اعلام پخش‌کننده «نسیم صبا»، فروش «استرداد» علی غفاری تا پنج شنبه شب (14 آذرماه) در تهران 215 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 80 میلیون تومان بوده است.

 

«تنهای تنهای تنها» و «ترنج»

 

همچنین غلامرضا فرجی، مدیر پخش حوزه هنری هم در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسنا درباره فروش «تنهای تنهای تنها» و «ترنج» گفت: فروش پنج‌شنبه شب «تنهای تنهای تنها» در تهران پنج میلیون تومان بوده که با این حساب، فروش کل این فیلم در 10 سینماهای تهرانی به 62 میلیون تومان رسید. همچنین فروش این فیلم در شهرستان‌های اکران کننده 15 میلیون تومان بوده است.

وی درباره فروش‌ »ترنج» افزود: «ترنج» مجتبی راعی پنج‌شنبه در تهران بیش از دو میلیون تومان فروش داشت و فروش کل آن در تهران به 21 میلیون تومان رسید. این فیلم 10 سینما در تهران دارد و هنوز در شهرستان‌ها اکران نشده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب