امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10092 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عضو هیئت مدیره شرکت موبیرو اعلام کرد؛

مسابقات برنامه نویسی اپ تلنت به بهترین و شفاف ترین نحو ممکن برگزارمی شود/فعالیتهای موبیرودرزمینه سرویسهای پیامکی و اپلیکیشنهای موبایلی است/جوانان ایرانی استعدادهای درخشانی در زمینه برنامه نویسی دارند

خبرایران: مهندس بهنام برنا عضو هیئت مدیره شرکت موبیروگفت: شرکت موبیروبا نیروی جوان و خلاق و همچنین فعال در حوزه تلکام و برنامه نویسی تلاش می کند که مسابقات برنامه نویسی اپ تلنت» را با مشارکت و همراهی همراه اول به بهترین و شفاف ترین نحو ممکن برگزار کند.
مسابقات برنامه نویسی اپ تلنت به بهترین و شفاف ترین نحو ممکن برگزارمی شود/فعالیتهای موبیرودرزمینه سرویسهای پیامکی و اپلیکیشنهای موبایلی است/جوانان ایرانی استعدادهای درخشانی در زمینه برنامه نویسی دارند

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «مسابقات برنامه نویسی اپ تلنت» روز سه شنبه 19 خرداد ماه 94 با حضور«مهندس بهنام برنا» عضو هیئت مدیره شرکت موبیرو، «نیناجابری پور» روابط عمومی موبیرو، «کتایون شکوری» نماینده مسابقات اپ تلنت در شرکت موبیرو  و اصحاب رسانه در سالن همایشهای هتل رامتین برگزارودراین نشست خبری «مهندس بهنام برنا» عضو هیئت مدیره شرکت موبیرو اظهارداشت: موبیرو شرکتی فعال در زمینه ارائه خدمات موبایلی است که با اتکا به تیم جوان و خلاق و با بررسی نیازهای جامعه در طول فعالیت خود به پیشرفت چشمگیری دست یافته است.

مهندس برنا تصریح کرد:عمده فعالیتهای موبیرو درزمینه سرویسهای پیامکی، سرویسهای چند رسانه ای و اپلیکیشنهای موبایلی می باشد و تفاوت مسابقات برنامه نویسی اپ تلنت با دیگر مسابقات تیم برگزارکننده متمرکزاست که اجرا و کلیه هماهنگیهای مسابقه را برعهده دارند. این تیم با نیروی جوان و خلاق و همچنین فعال در حوزه تلکام و برنامه نویسی سعی بر آن دارد که «مسابقات برنامه نویسی اپ تلنت» را با مشارکت و همراهی همراه اول به بهترین و شفاف ترین نحو ممکن برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: این تیم از حمایت حامیانی همچون بزرگترین اپراتور همراه، همراه اول، و دانشگاه تهران برخوردار است. تیم برگزارکننده مسابقه به دنبال تشکیل اجتماعی (community) از توسعه دهندگان است که فرآیند تعامل، اطلاع رسانی و همکاریهای آتی را برای آنها تسهیل کند.

عضو هیئت مدیره شرکت موبیرو تاکید کرد: جوانان ایرانی استعدادهای درخشانی در زمینه برنامه نویسی دارند و هدف اصلی ما از برگزاری مسابقات اپ تلنت این است که با گرد هم آوردن این دسته افراد زمینه ای فراهم کنیم تا با هم اندیشی و تعامل بیشتر، بتوانند ایده های خود را عملی ساخته و متناسب با نیازهای جامعه در این مسیر گام بردارند.

 

جابری پور: هدف اصلی اپ تلنت حمایت از برنامه نویسانی است که تاکنون نتوانسته اند ایده های کاربردی خود را عملی کنند

 

درادامه این نشست خبری «نیناجابری پور» روابط عمومی موبیرواظهارداشت: هدف اصلی اپ تلنت حمایت از برنامه نویسانی است که تاکنون نتوانسته اند ایده های کاربردی خود را عملی کنند و این مهم به عنوان اصلی ترین انگیزه هم برای شرکت کنندگان و هم برای برگزارکنندگان این مسابقه است و از این طریق می توانیم در عصر تکنولوژی و ارتباطات گامی موثر در جهت پیشرفت بیشتر در این حوزه برداریم.

 

شکوری: حدود 1000 نفر برنامه نویس و ایده پرداز در مسابقات برنامه نویسی اپ تلنت شرکت کرده اند

 

درادامه این نشست خبری «کتایون شکوری» نماینده مسابقات اپ تلنت در شرکت موبیرو نیزطی سخنانی عنوان داشت: ایده اولیه مسابقات اپ تلنت الهام گرفته از پتانسیلهای بکر موجود در فضای برنامه نویسی ایران و همچنین کمبود برنامه های فارسی منطبق با سلایق و نیازهای بومی است.

وی ابرازداشت: امیدوارم با ایجاد فضای رقابت سالم و با گرد هم آوردن جامعه برنامه نویسان اندروید، بتوانیم از پتانسیلها و استعدادهای موجود در بازار برنامه نویسی کشور بهره بگیریم.  

نماینده مسابقات اپ تلنت در شرکت موبیرو یادآورشد: استقبال برنامه نویسان و ایده پردازان از این دوره مسابقات بسیار چشمگیر بوده و حدود 1000 نفر در این مسابقه شرکت کرده اند. مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات 4 تیر ماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و نتایج نهایی طی این مراسم اعلام عمومی خواهد شد.

وی ادامه داد: گزارش زنده از مراسم در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و سعی بر آن خواهد بود که امکان پخش زنده از طریق وبسایت نیز برای مراسم فراهم شود. همچنین به علت استقبال گسترده و پتانسیلهای موجود در این حوزه، برنامه ریزی برای دوره های بعدی مسابقه نیز صورت گرفته است.

شکوری درخصوص نحوه داوری آثار نیز اضافه کرد: آثار، بر اساس معیارهای تخصصی برنامه نویسی و قابلیتهای تجاری سازی مانند میزان نوآوری، نحوه پیاده سازی و کارآیی و نجربه کاربری، نحوه تشخیص نیاز یا خلق نیازهای جدید، کیفیت و جذابیت، و عواملی از این دست توسط تیم حرفه ای و متمرکز مسابقه و نیز اساتید دانشگاه تهران بررسی می شوند.

وی پایان گفت: به منظور تجاری سازی آثار برگزیده، با صاحبان آثار و توسعه دهندگان مذاکره خواهد شد. مالک معنوی ایده ها و اپلیکیشنها همواره صاحبان ایده و اثر هستند.

 

بنابراین گزارش، آیین پایانی مسابقات برنامه نویسی اپ تلنت 4 تیر ماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و نتایج نهایی طی این مراسم اعلام عمومی خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب